הדור השלישי של הסניק מבוסס על הדור השלישי של המגאן, וכמוהו מציע שיפור במגוון תחומים, אך עמידה במקום באחרים. העיצוב בוגר והרמוני, איכות הפנים טובה בהחלט ורמות האבזור מתאימות היטב למשפחה, כולל אפשרויות כיוון מושבים ותא מטען מכובד (למעט בגרנד-סניק עם צמד המושבים הקטנים בשורה השלישית). יחידת הכוח לא עברה שדרוג מתבקש מהדור הקודם, והיא עומדת בארץ על מנוע 2.0 ל' עם תיבה רציפה. נוחות הנסיעה טובה בהחלט, וכך גם התנהגות הכביש וההיגוי, כשאפילו הנאה ממעשה הנהיגה אפשר למצוא במיניואן הקומפקטי הזה.
משפחתיות ; מרווח ; נוחות ; יכולת דינמית
יחידת כוח ; אין באמת מקום לשבעה בגרנד
בחירה נאותה למשפחה
: מצויין תת דגם:1.5 דיזל אוטומט Expression
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על רנו גרנד-סניקרנו תחנוך במהלך השנה הבאה פס ייצור חדש בצפון צרפת, בו ייבנו הדגמים החדשים של הסניק, הגרנד סניק, הלגונה והאספאס.
מי אתה רנו גרנד סניק? אחד מהאבות המייסדים של קטגוריית המיניוואנים הקומפקטיים מתייצב אצלנו למבחן דרך בגרסת הדיזל שלו ומפתיע לטובה.
סניק והגרנד סניק, המיני-וואנים הקומפקטיים של רנו, זוכים למתיחת פנים לשנת 2013 ולגרסת כמו-שטח בעיצוב קרבי יותר.
מתיחת הפנים שעבר רנו גרנד סניק לשנת 2012 מגיעה לישראל. ישווק בגרסאות בנזין ודיזל במחיר התחלתי של 163 אלף ש"ח.
צמד המיניוואנים הקומפקטיים של רנו מקבלים עדכון לשנת 2012 הכולל מנועים חדשים, עדכון עיצובי ושדרוג קל באבזור הבטיחותי.