הונדה מפתיעה עם מכונית קופה ספורטיבית בעלת הנעה היברידית ומקום לשני נוסעים בלבד (לפחות בגודל מלא...) – בהחלט שילוב נדיר בשוק הרכב המקומי. הבסיס הוא האינסייט והצללית מעט דומה – אך העיצוב נאה וספורטיבי הרבה יותר. בפנים יש עיצוב חללי ומגוון פריטים הייטקיסטיים, ומנוע הבנזין חזק מזה של האינסייט לטובת ביצועים מעט עדיפים. עדיין, זו איננה חורכת אספלט ואל תצפו ליכולות הוט-האצ'יות ממנה גם בתחומי התנהגות הכביש, אפילו שהיא נמכרת רק עם תיבה ידנית.
רעיון מגניב...
...חבל שהדבר היחיד שמגניב זו הצורה
יקרה בשביל היברידית, חלשה בשביל ספורטיבית
ההיברידיות הקומפקטיות של הונדה יורדת מפס הייצור לאחר כחמש שנים. המחליפה אינה נראית באופק.
הונדה מעדכנת את דגמי 2013 של ה-CR-Z עם שינויים קלים לעיצוב ושינויים קצת פחות קלים ליחידת ההנעה ההיברידית.
מאיר חברה למכוניות מזמינה אתכם לאירוע ההשקה של הCR-Z החדשה.