האמר H3 הוא האח הקטן ביותר במשפחת רכבי ההאמר, שהתחילה עם ה-H1 המיתולוגי וכללה גם את ה-H2. בניגוד לשניים האחרים ה-H3 מבוסס על פלטפורמה קיימת של ג'נרל מוטורס, שהושאלה מטנדרים ורכבי פנאי בינוניים בגודלם כמו הדי-מקס או הקולורדו. על בסיס אותה פלטפורמה של טנדר בנתה האמר רכב פנאי-שטח שעיצובו ממשיך באופן ישיר את קו העיצוב שהתוו שני אחיו הגדולים, למרות שהוא קטן מהם משמעותית. אך אל תטעו - למרות ההתבססות על פלטפורמה קיימת ולמרות הקיטון בממדים - עדיין מדובר ברכב שטח קשוח למדי המציע יכולות גבוהות למדי מחוץ לכביש הסלול. מרווח הגחון טוב, מהלך המתלה מצוין וזוויות הגישה מעולות. החסרונות העיקריים של האמר H3 הם דווקא על הכביש הסלול. שם מנוע הבנזין הגדול שלו (3.5 ליטר בדגמים הראשונים, 3.7 ליטר בשנתונים האחרונים) מציע צריכת דלק גבוהה למדי. גם הראות החוצה סובלת מאוד מהעיצוב המרובע של ההאמר והיא בעייתית מאוד למי שנוסע בעיקר בתוך העיר. זאת ועוד - בניגוד למתחריו הטבעיים כמו טויוטה לנד קרוזר או מיצובישי פג'ארו, בהאמר לא תמצאו אופציה ל-7 מקומות ישיבה אלא רק ל-5.
יכולת שטח; עיצוב קרבי;
צריכת דלק; לא נוח לנהיגה בעיר;
רכב שטח מעולה, למי שצריכת הדלק אינה קריטית עבורו;