הדור השני של מרצדס CLK הגיע אלינו בשלהי שנת 2002 והתברג מעל ל-SLK ומתחת ל-CL בהיצע רכבי הקופה של היצרנית מגרמניה. כמו קודמתיה גם הפעם ה-CLK מבוססת על פלטפורמת ה-C קלאס, W204. העיצוב נותר דומה לזה של ה-C קלאס עליה היא מבוססת ואף שמר על מבנה ייחודי ללא קורת B (הקורה האמצעית ברכב). תא הנוסעים מציע איכות חיים נאה למדי עם שלל פינוקים אלקטרוניים, כולל חגורת בטיחות ש"נעה" אל עבר הנהג עם סגירת הדלת. אבל איכות החומרים נמוכה מכפי שאתם יכולים לדמיין במכונית יקרה ויוקרתית כל כך. היצע המנועים איתו הגיעה מרצדס CLK ארצה גדול למדי וגם הוא חלקי (בחו"ל הוצעו כמובן יותר דגמים). בפיסגת ההיצע נמצאת גרסת ה-AMG המרשימה עם מנוע 5.4 ליטר V8, אבל גם הגרסאות החלשות יותר מגיעות עם מנועים חזקים למדי ודי מרשימות בביצועיהן. למרות המנועים החזקים ולמרות ההנעה האחורית לא מדובר במכונית ספורטיבית במיוחד אלא בקרוזרית מרשימה, שנועדה בעיקר לשיוטים מהירים ובטוחים ולא לשעשועי כביש בכבישים מפותלים. בשנת 2009 ויתרה מרצדס על הדגם והחליפה אותו ב-E קלאס קופה או קבריולט, למרות שהמשיכה להתבסס על אותה הפלטפורמה.
עיצוב; נוחות;
איכות חומרים; התנהגות כביש;
קרוזרית מהירה ונעימה;