סמארט פיור הגיעה ארצה בשיווק סדיר לתקופה קצרה יחסית. למרות הצלחתה הדי גדולה של המכונית באירופה, בישראל הרומן היה קצר למדי ובמהרה הופסק כאן שיווקה של המכונית. כנראה היה זה המחיר הגבוה, אך גם העדרה של התיבה האוטומטית המלאה (יש רק רובוטית) בוודאי לא עזרה. הדור הראשון של הסמארט היה רכב קטן למדי, דו מושבי ונטול אבזור נוחות. הפיור היא הגרסה הפשוטה יותר של הסמארט, עם פחות אבזור ופחות פינוק. הפיור גם הגיעה עם אופציה למנוע 600 סמ"ק בנזין. וכן, הוא חלש כמו שהוא נשמע. מנוע ה-700 סמ"ק הוא אופציה טובה הרבה יותר ואז גם תהיה לכם אופציה (תיאורתית) לבחור בגרסת הקבריולט החביבה. בסך הכל למי שמסתובב בתוך העיר סמארט פיור היא המכונית הנכונה. היא קטנה, משתחלת לכל חניה אפשרית (וגם לכמה חניות בלתי אפשריות) וחסכונית מאוד בדלק. רק אל תנסו לרדת איתה לאילת באופן קבוע, היא לא מיועדת לזה.
ממדים; צריכת דלק;
מחיר כחדשה; נדירה כמשומשת;
הדור השני היה טוב הרבה יותר