ג'יפ קומפאס הוא בכלל לא ג'יפ. זאת אומרת, זה רכב של חברת ג'יפ והכל, אבל רכב ג'יפ שיורד לשטח הוא לא. אולי ג'יפון, וגם זה עם כוונות טובות. בג'יפ ניסו לענות לאופנת רכבי הכמו-שטח עם רכב משפחתי גבוה ובעל מערכת הנעה כפולה, ללא יומרות שטח של ממש. אבל הקהל הישראלי (ולמעשה גם העולמי) לא ממש תפס את הקטע הזה של ג'יפ שהוא בעצם לא ג'יפ, כך שהרכב נדון די מהר לכישלון. ג'יפ קומפאס שווק כאן עם מנוע בנזין 2.4 ליטר וגיר אוטומטי-רציף. שניהם מספקים ביצועים טובים למדי בכביש, אך צריכת הדלק אינה נמוכה כלל. נוחות הנסיעה טובה בסך הכל, כל עוד לא תנסו לאתגר את הקומפאס בכבישי נהיגה מפותלים, כי אז תגלו שהוא מתנהג כמו ג'יפ (כלומר מתנדנד ורוכן). לשטח אין טעם שתיכנסו איתו, למרות מערכת ההנעה הכפולה. מהלכי המתלה שלו מוגבלים, תיבת ההילוכים הרציפה מתחממת בשטח טכני ומערכת ההנעה הכפולה הקבועה לא באמת יודעת להתמודד עם זה. גם תא הנוסעים מעט אפרורי ולא מספיק איכותי כדי להצדיק את תג המחיר.
סמל של ג'יפ;
יכולת שטח; צריכת דלק;
ניסאן קשקאי אם אתם לא יורדים לשטח, מיצובישי פג'ארו אם כן;