פעם ג'יפ היה ג'יפ. רכב שטח קשוח, מסוקס, לא מפחד להתלכלך. ואז הגיע הפטריוט – סוג של רכב פנאי מגוחך, עם איכות פנים עלובה, מנוע מיושן, יכולת כביש נמוכה ויכולת שטח אפסית. העיקר שהוא נראה כמו ג'יפ, אה?
מצטערים, אין
כמעט הכל, ואז עוד קצת
זה רק נראה כמו ג'יפ
: רכב מהנה תת דגם:2.4 אוטומט Sport
המלצה -הפטריוט שלי הוא הדור השני לאחר מתיחת הפנים, מאוד נעים, המושבים כורסאות רכות וגדולות, תא מטען ענק, בידוד רעשים מעולה שמנתק אותך מהסביבה ותיבת הילוכים רציפה שמוסיפה לנוחות ללא הרגשה של החלפת הילוכים.
לחיוב - נוחות, בידוד רעשים, תיבת הילוכים רציפה, מנוע
לשלילה - מוסכים גרועים של היבואן של קרייזלר בארץ, לא יודעים לטפל ברכב, אין הילוך כוח, יקר, אין איפה לטפל ברכב בצורה נורמלית.
הפטריוט שלי הוא הדור השני לאחר מתיחת הפנים, מאוד נעים, המושבים כורסאות רכות וגדולות, תא מטען ענק, בידוד רעשים מעולה שמנתק אותך מהסביבה ותיבת הילוכים רציפה שמוסיפה לנוחות ללא הרגשה של החלפת הילוכים.
נוחות, בידוד רעשים, תיבת הילוכים רציפה, מנוע
מוסכים גרועים של היבואן של קרייזלר בארץ, לא יודעים לטפל ברכב, אין הילוך כוח, יקר, אין איפה לטפל ברכב בצורה נורמלית.
בג'יפ מציגים עדכונים קלים לדגמי 2013 של הגרנד-צ'ירוקי, הפטריוט והקומפאס - תיבות הילוכים חדשות ועדכונים קוסמטיים.
המותג ג'יפ מציג מתיחת פנים ראשונה (וכנראה גם אחרונה) לפטריוט ומטפל בשתי נקודות החולשה העיקריות של הדגם.