SMC - יבוא אישי של רכבים, אופנועים, קראוונים ואופנועי ים 053-8094433

פרטי התקשרות

איך מגיעים?

logo
  • 0 מדרגים
  • 0% יחזרו לSMC - יבוא אישי של רכבים, אופנועים, קראוונים ואופנועי ים

התמחויות כלליות: יבוא אישי של רכבים, יבוא אישי של אופנועים, קראוונים ואופנועי ים

התמחויות ביצרנים: אאודי, אלפא, במוו, ביואיק, דודג', הונדה, וולוו, טויוטה, יגואר, מאזדה, מיצובישי, מרצדס, ניסאן, סמארט, פולקסווגן, פורד, פורשה, פיאט, קאדילק, קרייזלר, שברולט, אינפיניטי, לנדרובר, לקסוס, ג'יפ

תאור העסק:SMC - יבוא אישי של רכבים, אופנועים, קראוונים ואופנועי ים

אודות SMC - יבוא אישי של רכבים, אופנועים, קראוונים ואופנועי ים

 
חברת SMC  הנה חברה שמתמחה בייעוץ ליבוא אישי של רכבים, אופנועים, אופנועי ים וקראוונים.  
יעוץ, ליווי, איתור ויבוא של הרכב הנדרש תוך עמידה במסגרת התקציב שסוכם עם הלקוח.
במשך השנים הרבות של פעילות ליווי היבוא האישי של כלי הרכב, אופנועים ועוד למדנו המון  והשתפרנו עד לרמה כזו שתהליך היבוא בשבילנו הוא פשוט, מהיר, במחיר המשתלם ביותר עבור הלקוח.
בנוסף לכך, אנו יודעים לעבוד אל מול הרשויות הרלוונטיות בארצות השונות.
יבוא אישי לרכב כולל בתוכו הרבה חוקים ותקנות שלא לכולם יש את הזמן ללמוד אותן, להבין אותן ובנוסף לכך, לנהוג לפיהן ללא טעויות.
 
עם השנים  פיתחנו שיטה יחודית אשר בעזרתה אנו מצליחים לרצות את הלקוחות שלנו ולייבא להם את הרכבים, אופנועים, קראוונים או אפילו אופנועי ים שהם תמיד חלמו עליהם.
 
למשל, אחד מהתנאים ליבוא אישי של רכב הוא שגילו של הרכב מהרגע שיום הייצור שלו יהיה פחות מ-24 חודשים.
בנוסף לכך, יש את נושא הלוגיסטיקה, שגם הוא נושא מסובך כשלעצמו, במיוחד בשביל מישהו שאף פעם לא התעסק עם חברות שקשורות לכך.  ניירת, תרגומים משפות שונות, חתימות וחותמות, ביטוחים, זמנים ועוד הרבה מאוד נושאים מורכבים.
 
כשמחפשים ליבא רכב מחו"ל נדרש לבדוק את הרכב פיזית ולא טלפונית או בעזרת האנטרנט, לשם כך, יש לנו עובדים ברחבי המדינות השונות, שבודקים כל רכב אקטואלי, בודקים מסמכים, מוודים תקינות כל ההיבטים, ורק לאחר מכן אנו דנים עם הלקוח על קניה של הרכב ממדינה זרה לצורך יבוא הרכב למדינת ישראל.
 
 
בנוסף לכל זה, יש את החוקים והתקנים במדינת ישראל. כפי שנוכחנו לדעת, אפילו טעות אנוש קטנה יכולה לעלות למיבא הרכב עשרות אלפי שקלים, הן בכסף והן בזמן מבוזבז וטרטורים. את כל הנושא הזה, החברה שלנו שיננה מכל היבט ואנו יודעים לעבוד עם החוקים של המדינה  ללא טעויות, ללא עיכובים והכי חשוב, ללא קנסות. 
 
 
נושא מיסוי על יבוא אישי של רכב גם עומד כפרק חשוב ביותר ומי שאיננו בקיא בנושא חישוב המס  יכול בקלות למצוא עצמו משלם על הרכב הרבה יותר מכפי שיכל לרכוש אותו בתוך המדינה וזו אחת הסיבות שאנו מציעים את השירות שלנו ליבוא של רכבים  ואופנועים כדי שהתהליך יהיה יעיל ומשתלם.
 
 
 
 

http://www.s-m-c.co.il/

 

חוות-דעת אמיתיות על SMC - יבוא אישי של רכבים, אופנועים, קראוונים ואופנועי ים (0)

כתוב חוות דעת
dddd