דיטיילינג קול קאר Cool Car - הבית לעיצוב הרכב 053-8095094

פרטי התקשרות

איך מגיעים?

logo
  • 1 מדרגים
  • 100% יחזרו לדיטיילינג קול קאר Cool Car - הבית לעיצוב הרכב

התמחויות כלליות: PDR, דיטיילינג, חלונות כהים, שחזור פלסטיקה ותאי נוסעים, השחרת פנסים

תאור העסק:Cool Car דיטיילינג לרכב נמצא במושב גינתון ומציע שירותי דיטיילינג מקצועי, PDR - תיקון מכות ולחיצות פח ללא צבע או חומר פחחות ושלל פתרונות קוסמטיקה לרכב כגון השחרת חלונות ופנסים, שחזור פלסטיקה ועוד

אודות דיטיילינג קול קאר Cool Car - הבית לעיצוב הרכב

cool car במושב גינתון, הבית לעיצוב הרכב הנו הבית לכל חובבי הקוסמטיקה לרכב בניהולו של רביב. 
 
ב-Cool Car אנו מעניקים שירותי רחבים ומגוונים לכל סוגי הקוסמטיקה לרכב, אבל לא רק!
  • שרותי דיטיילינג - חידוש צבע הרכב, פוליש ווקס ויישום חומרים שיגנו על צבע הרכב שלכם לאורך שנים ויהפכו אותו לעמיד יותר לפגעי מזג האוויר.
  • תיקוני מכות ולחיצות בפח בשיטת PDR - פחחות ללא צבע וללא חומרי מילוי שנעשית ע"י המומחים ל-PDR שלנו. יתרונות השיטה הם החזרת הפח לצורתו המקורית, אין צורך לצבוע את החלק (חוסך כסך) והעבודה מתבצעת מהר יותר מפחחות מסורתית (חוסך זמן). חשוב לדעת: לא את כל סוגי המכות ניתן לתקן בעזרת PDR, אז צרו איתנו קשר אם יש לכם ספק.
  • השחרת חלונות - חלונות כהים לרכב יעניקו לכם הגנה מקרינת השמש, פרטיות והפתחתת סינוור בלילה, ולרכב שלכם מראה אלגנטי ויוקרתי יותר.
  • תיקוני פלסטיקה - תיקון תא הנוסעים, שחזור וצביעת הפלסטיקים בסלון הרכב. ללא פירוק, ללא חשש לנזק או שבירת חלקים, זול יותר מהחלפת חלקים וכמובן עם אחריות.
  • חידוש ג'נטים - שריטות, מכות וסתם תאונות חנייה מצערות, חידוש גלגלי הרכב שאנחנו ב-Cool Car נעשה יחזיר את הגלגלים שלכם למראה צעיר ורענן כאילו היום ירדו מהאוניה.
  • צביעת קליפרים - קליפרים צבועים יכולים להפוך כל מכונית רגילה לרכב בעל מראה ספורטיבי, אלגנטי ומושך. העבודה פשוטה והתוצאה אדירה.
  • אנחנו מציעים גם שירותי חידוש ותיקון ריפודי עור, ואם תרצו אפשר גם לבצע השכרת מקום לדיטיילינג. המקום סגור וממוזג וניתן גם להשכיר חומרים וכלים לדיטיילינג. הטיפים והקפה - עלינו!
אנו שמחים לענות על כל שאלה, המקום שלנו פתוח לכולם ואתם תמיד מוזמנים לבוא לבקר, לשתות קפה ולאכול עוגיה (ואולי אפילו שתי עוגיות, אם תתנהגו יפה).
 
אנו נמצאים ברחוב הזית 22 במושב גינתון. הצמוד ללוד, רמלה, כביש 1 וכביש 6. אבל אל תסתבכו, כיתבו "Cool Car" ב-waze ותגיעו ישר עד אלינו. רק אל תשכחו לנסוע בזהירות.
 

חוות-דעת אמיתיות על דיטיילינג קול קאר Cool Car - הבית לעיצוב הרכב (1)

כתוב חוות דעת
מציג 1-1 מתוך 1 תוצאות.

דיטיילינג קול קאר Cool Car - הבית לעיצוב הרכב

אלבטרוס   סקירה באתר 27-07-2015

האם יחזור לדיטיילינג קול קאר Cool Car - הבית לעיצוב הרכב:

שביעות רצון כללית:

ממליץ! יחס, סבלנות, מחיר ומקצועיות. שווה!

dddd