מפתח לרכב קאר קי פור יו - CarKey4u

פרטי התקשרות

  • תל אביב יפו
logo
logo
  • 3 מדרגים
  • 100% יחזרו למפתח לרכב קאר קי פור יו - CarKey4u

התמחויות כלליות: שכפול מפתחות לרכב; קידוד מפתחות אימובילייזר; תיקון ושיפוץ של מפתחות ושלטים לרכב; ציוד למנועלנים; שירותי מנעולן וחילוץ 24 שעות ביממה.

תאור העסק:CarKey4u הממוקם בתל אביב מספק שירותי מנעולן רכב מקיפים לכל יצרני הרכב. החברה מציעה שיכפול, תיקון, שיפוץ וקידוד מפתחות אימובילייזר ומפתחות חכמים לכל סוגי כלי הרכב.

אודות מפתח לרכב קאר קי פור יו - CarKey4u

 CarKey4u מרכז המפתח מספק שירותי מנעולן רכב מקיפים לכל יצרני הרכב. כמו כן, מעניק העסק שירותי שיכפול, תיקון, שיפוץ וקידוד מפתחות אימובילייזר ומפתחות חכמים לכל סוגי כלי הרכב.

בין השירותים אותם CarKey4u מספקים: שכפול מפתח אימובילייזר ומפתח חכם, שיפוץ וחידוש שלטים ומפתחות, קידוד וכיול שלטים לרכב אשר אינם מתפקדים כראוי, שחזור והתאמת מפתחות שאבדו. במידת הצורך ניתן לספק ללקוח אישור על מחיקת מפתחות, כנדרש על-ידי חברות הביטוח.

במרכז המפתח מספקים את השירותים הבאים:

* שכפול מפתח מקורי לרכב
* שכפול מפתח תואם או חלופי לרכב.
* שכפול מפתח יחד עם שלט חכם לרכב.
* שכפול שלט אזעקה לרכב.
* קידוד והתאמת מפתח במצב בו אבדו כל המפתחות לרכב.

CarKey4u מספק שירותי שכפול מפתח לרכב. אנו משכפלים ומקודדים את כל סוגי מפתחות האימובילייזר לרכבים לרבות שלטים מקוריים לרכב.

לא מצאתם את הרכב שלכם ברשימה? אין זה אומר שאיננו יכולים או יודעים לשכפל את המפתח שלו, ברשותנו מלאי מגוון ועצום של מפתחות שלטים וכמובן פתרונות. צרו עמנו קשר טלפוני.

 

אנחנו לא שונים משאר המנעולנים, גם אנחנו משכפלים מפתחות

פשוט יצא שהשירות שלנו והמחיר שלנו - טובים יותר!

חוות-דעת אמיתיות על מפתח לרכב קאר קי פור יו - CarKey4u (5)

כתוב חוות דעת
מציג 1-3 מתוך 3 תוצאות.

מפתח לרכב קאר קי פור יו - CarKey4u

חן   סקירה באתר 05-02-2015

האם יחזור למפתח לרכב קאר קי פור יו - CarKey4u:

שביעות רצון כללית:

הגעתי לחנות אחרי שבמוסך מורשה רצו 1700 ש"ח על שיכפול השלט לאוטו. מהרגע הראשון שדיברתי עם הצוות הבנתי שמדובר במקצוענים ואמינים. סידרו לי את התקלה ב 400 ש"ח כך שחסכו לי הרבה מאוד כסף וזמן. שירות מקצועי, אמין, סבלני ואחלה מחיר. תודה לכם איציק ואיתי אתם מדהימים. ממליצה בחום ומעריכה מאוד

מפתח לרכב קאר קי פור יו - CarKey4u

אנונימי   סקירה באתר 25-11-2014

האם יחזור למפתח לרכב קאר קי פור יו - CarKey4u:

שביעות רצון כללית:

הגעתי אליו כדי לשכפל מפתח לסוזוקי שלי, לא היה לו מפתח מקורי אבל הוא שכפל לי מפתח חליפי במחיר ממש טוב ותוך חמש דקות הייתי כבר בדרך הבייתה שמח ומאושר. ממליץ לקבוע תור כי לפעמים עמוס שם.

מפתח לרכב קאר קי פור יו - CarKey4u

שלמה   סקירה באתר 23-11-2014

האם יחזור למפתח לרכב קאר קי פור יו - CarKey4u:

שביעות רצון כללית:

שרות מהיר,נעים ומדוייק. הייתה לי בעיה בשלט נוחות של קאדילק שלא עבד. הלכתי למוסך אמרו לי שצריך להחליף במחיר של כמעט 1000 שח. זה נראה לי הרבה. ב carkey4u פתחו החליפו בטריה ב 12 ש"ח ושלחו אותי הבייתה. ממליץ בחום!

חוות-דעת מהפורום

מציג 1-2 מתוך 2 תוצאות.

מפתח לרכב קאר קי פור יו - CarKey4u

BarryG   סקירה מהפורום 02-11-2014

בעניין: שכפול מפתח רנו: חוות דעת על Carkey4u (שירות רע) ועל פאר המנעולים

שכפלתי מפתח ב- Carkey4U ביום רביעי והתקנתי מערכת שלט נוחות חדשה במקום המקורית (לאחר שהשלט היחיד נאבד), השרות היה בסדר גמור וגם באו לקראתי במחיר. ניכר שלא מנסים לדחוף את המערכת החדשה בכח כי לפני ההתקנה של החדשה הם ניסו לקודד שלט חדש לישנה עם מספר שלטים (גם מקורי וגם לא מקורי), מה שלא ...

מפתח לרכב קאר קי פור יו - CarKey4u

Fazer   סקירה מהפורום 14-10-2014

מפתחות לרכב CarKey4u קאר קי פור יו - 053-8094141 - חוות דעת גולשים

Carkey4u אחרי שנשארתי עם כרטיס אחד לרנו, היום החלטתי לעשות מעשה ולשכפל כרטיס נוסף. טלפון ראשון ל Carkey4u.co.il (יושבים בגבעתיים): אני: יש לכם כרטיס מקורי לרנו סניק? הם: יש לנו סיני, ספרדי, או מקורי. אני: אני רוצה רק מקורי, מתי אפשר לבוא? הם: אנחנו פתוחים עד 7. אני: טוב, אגיע עוד ...

dddd