אריה נויפלד סוכנות ביטוח

פרטי התקשרות

איך מגיעים?

logo
  • 4 מדרגים
  • 100% יחזרו לאריה נויפלד סוכנות ביטוח

התמחויות כלליות: ביטוח רכב; ביטוח רכבי אספנות; ביטוחי דירה; ביטוח עסקים; ביטוחים סוציאליים

תאור העסק: אריה נויפלד סוכנות ביטוח ממוקמת בכפר שמריהו ולה ותק של כ- 38 שונים. לסוכנות סקאלה רחבה של עיסוקים והתמחויות ביניהם ביטוחי רכב וביטוחים פרטיים וסוציאליים נוספים.

אודות אריה נויפלד סוכנות ביטוח

אריה נויפלד סוכנות ביטוח היא סוכנות בעלת ותק ונסיון בתחום של כ -38 שנים. 

לסוכנות סקאלה רחבה של עיסוקים וביטוחים. ביניהם ביטוחים פרטיים הכוללים ביטוח רכב, ביטוח דירות ועוד וביטוחים סוציאליים. 

הסוכנות ידועה במתן שירות בתביעות, במקרה של תאונה- רכב חלופי מגיע ישירות עד לבית הלקוח.

צוות המשרד המסור נותן מענה החל משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הלילה. כמו כן קיים קו חירום למקרה הצורך הפועל 24 שעות ביממה. 

 

נשמח מאוד לתת ייעוץ בתחום הביטוחים ולקבל לקוחות חדשים שיצטרפו לשורת לקוחותנו המרוצים.

חוות-דעת אמיתיות על אריה נויפלד סוכנות ביטוח (4)

כתוב חוות דעת
מציג 1-4 מתוך 4 תוצאות.

אריה נויפלד סוכנות ביטוח

אייל    סקירה טלפונית 18-08-2014

האם יחזור לאריה נויפלד סוכנות ביטוח :

שביעות רצון כללית:

תותח על

אריה נויפלד סוכנות ביטוח

שירי    סקירה טלפונית 18-08-2014

האם יחזור לאריה נויפלד סוכנות ביטוח :

שביעות רצון כללית:

אריה והצוות במשרד הם אנשים מאוד עניינים ואדיבים. כשהייתה לי תביעת ביטוח, התביעה תיקתקה מכל בחינה אפשרית במקצועיות יתרה.

אריה נויפלד סוכנות ביטוח

דביר    סקירה באתר 14-08-2014

האם יחזור לאריה נויפלד סוכנות ביטוח :

שביעות רצון כללית:

שמי דביר פסקל ובתאריך 1.8.13 נגנב לי רכב היונדאי. איך שסיפרתי במקום העבודה לחברי על כך שנגנב הרכב שלי הם "איחלו" לי בהצלחה מול חברת הביטוח (במקרה שלי מול הסוכן). טלפון ראשון היה למר נויפלד שהסביר לי את התהליך הראשוני בטלפון. לאחר מספר דקות יצרה איתי קשר רביד מהסוכנות של אריה (קשה לי לתאר במילים איך הבחורה הזאת עובדת כמה סבלנות, כמה מקצועיות והכי חשוב כמה אכפתיות שיש בנותנת שירות אישית לא נתקלתי ב"תופעה" שכזו הרבה זמן). אני יכול לומר לכם שהתהליך היה מהיר ויעיל: תוך יום רכב שכור, תוך שלושה ימים בערך כל הטפסים כבר היו בתהליך, כשברקע אריה ורביד מעדכנים, מסבירים ובעיקר עונים על כל שאלה. אני עדיין מספר לאנשים בהתלהבות על השירות המדהים והיחס של הסוכן שלכם ומנסה להביא לקוחות חדשים. כיום כבר יש לי ב"ה רכב חדש, שכמובן מבוטח אצל אריה נויפלד, שגם פה המהירות והיעילות היו מדהימים (בעיקר ההמלצות של אריה ורביד על ביטוח מקיף ולא על צד ג'). ראיתי בפייסבוק של אריה נויפלד מדבקה (סוכן אחד עדיף על 9000000 נציגים) ואני מעיד על כך שבמקרה של אריה נויפלד, הדבר אמת. נקווה שאני לא אצטרך בעתיד שירותים מסוג זה, אך גם אם כן, אני יודע שאני יכול להיות רגוע שיש לי את אריה בתור סוכן.

אריה נויפלד סוכנות ביטוח

שירי ואלעד בוקר    סקירה באתר 14-08-2014

האם יחזור לאריה נויפלד סוכנות ביטוח :

שביעות רצון כללית:

אריה שלום, עם כל העומס לא מצאנו רגע להגיד מילה טובה שגם אותה חשוב להגיד: כבר כמה שנים טובות שאתה סוכן הביטוח שלנו בכל הנוגע ל-2 הרכבים שברשותנו, ולשמחתנו לא נזקקנו לשירותייך בכל הנוגע לתביעות. מודה שלפעמים היו לי התלבטויות לגבי ההמשך לא בגלל השירות אלא רק בגלל המרחק הפיזי של המשרד. תמיד החלטנו שנמשיך איתכם והתביעה מלפני חודשיים (לערך) הוכיחה שהחלטנו את ההחלטה הנכונה: השירות,המהירות,התקתוק בכל מה שקשור לטיפול ברכב וסידור רכב חלופי, אופן הטיפול לכל אורך הדרך הוכיחו שתחושת הבטן הייתה נכונה- "ברגע הקובע- אריה איתך!" :) אז להתלונן הלקוח הישראלי תמיד יודע וחשוב להגיד גם מילה טובה: תודה רבה על היחס המקסים, הטיפול המהיר והמקצועי שלך ושל אנשי המשרד. בהחלט עשינו את ההחלטה הנכונה! סוכן ביטוח מקצועי ואמין עם שירות ברמה גבוהה זה לא ברור מאליו. תודה.

dddd