VIX ויקס דיטיילינג 053-8095090

פרטי התקשרות

איך מגיעים?

logo
  • 0 מדרגים
  • 0% יחזרו ל VIX ויקס דיטיילינג

התמחויות כלליות: מוצרי דיטיילינג; ווקס

תאור העסק:VIX היא חטיבת השיווק וההפצה של Brands Box, היבואנית הרשמית של יצרניות מוצרי טיפוח הרכב המובילות בעולם. ביניהן: Dodo Juice, Chemical Guys, Optimum

אודות VIX ויקס דיטיילינג

 

VIX ממונה על שיווק המוצרים למפיצים אזוריים, עסקים מקומיים, דיטיילרים מקצועיים, מכוני שטיפה ורשתות שיווק, כמו גם ללקוחות פרטיים בשיווק ישיר דרך חנויות אלקטרוניות.

החברות שמהן מייבאים VIX הן מהטובות והמוערכות ביותר בעולם הדיטיילינג, ולכל חברה יש את היתרון היחסי שלה וההתמחות הייחודית שלה.

חברת Chemical Guys היא יצרנית מוצרי דיטיילינג מהגדולות והטובות בעולם, מוצריה מיוצרים בארה"ב, והם ידועים באיכות ועמידות גבוהה במיוחד, כמו כן החברה ידועה בקו מוצרים רחב מאוד שמחירם מתחיל ב-20 שקלים ומאמיר עד ל-3500 שקלים לווקס קארנובה מרוכז מקצועי.

חברת Dodo Juice  היא יצרנית מוצרי הדיטיילינג הגדולה ביותר באנגליה, מייצרת את מרבית מוצריה בעבודת יד קפדנית, וידועה באיכות הגבוהה של מוצריה, ובחדשנות שלהם. החברה מפורסמת בעיקר בזכות סדרת הווקסים היחודיים שלה, אשר מיוצרים בעבודת יד ומכילים ריכוז קארנובה גבוה ומתגברי צבע מיוחדים.

 

בקרו באתר הבית של ויקס דיטיילינג

 

אנו ב- VIX  מחפשים בעלי עסקים, חנויות דיטיילינג ודיטיילרים, שמעוניינים להפיץ את מוצרינו,  נשמח לקבל פניות למייל [email protected]

 

 

חוות-דעת אמיתיות על VIX ויקס דיטיילינג (0)

כתוב חוות דעת
dddd