מוסך נ.ב. פרנסואה

פרטי התקשרות

איך מגיעים?

logo
  • 2 מדרגים
  • 100% יחזרו למוסך נ.ב. פרנסואה

תאור העסק:מוסך נ.ב. פרנסואה הינו מוסך כללי לכל סוגי הרכבים הממוקם בכרמיאל. המוסך מעניק שירותי מכונאות כללית, דיאגנוסטיקה, חשמל, פחחות וצבע. מעניקים שירות איכותי ומקצועי קרוב ל-20 שנה.

אודות מוסך נ.ב. פרנסואה

 

המוסך הוקם בשנת 1996 ע"י פרנסואה האב ונוהל על ידו כ-15 שנה. בשנת 2011 עבר המוסך לבעלות שני בניו, ניזאר ובאשיר אשר הגדילו את המוסך והרחיבו את תחומי ההתמחות שלו.

לנזאר התמחות בפחחות צבע ושמאות רכב, והוא בעל תואר במנהל עסקים.

לבשיר תעודת אומן ובעל התמחות בצבע.

המוסך מעניק שירותי מכונאות לרכב, הכוללים טיפולים תקופתיים, דיאגנוסטיקה ממוחשבת, חשמל ומיזוג אוויר, כמו גם טיפולי פחחות וצבע. לצמד האחים ניסיון רב שנים בכל סוגי כלי הרכב. צוות המוסך עושה שימוש בציוד מתקדם הכולל סורק דיגיטלי לאיתור תקלות, אשר מקצר את זמן שהיית הרכב במוסך וחוסך ללקוח זמן וכסף.

 

אחת ההתמחויות של המוסך הינה בתחום הפחחות והצבע. למוסך נ.ב. פרנסואה מחלקת פחחות וצבע מתקדמת העושה שימוש בציוד ממוחשב ובחלפים איכותיים ע"מ להגיע לתוצאה הטובה ביותר בעת תיקון הרכב. השימוש בחלפים איכותיים בלבד שומר על מבנה הרכב המקורי ומבטיח את בטיחות הנוסעים לשנים ארוכות. המוסך מעניק תנאי הסדר כמו של חברות הביטוח, הכוללים רכב חלופי והנחה בהשתתפות העצמית.

 

מוסך נ.ב. פרנסואה מבטיח שירות איכותי, מקצועי ואמין עם יחס אישי ופתיחות מלאה ללקוח.

 

חוות-דעת אמיתיות על מוסך נ.ב. פרנסואה (2)

כתוב חוות דעת
מציג 1-2 מתוך 2 תוצאות.

מוסך נ.ב. פרנסואה

ארנון גבעוני   סקירה באתר 04-09-2013

האם יחזור למוסך נ.ב. פרנסואה:

שביעות רצון כללית:

הופנתי למוסך פרנסואה ע"י הביטוח. הבחנתי מייד כי מדובר במקום מסודר ורציני. קבלו את פני הפקידה ולאחר מכן ניזר המנהלת באדיבות רבה. ניזר סיפק הסבר מיקצועי טוב. המוסך דאג לשמאי ולתיקון עצמו שבוצע בצורה מקצועית וגם לרכב חלופי. יצאתי מרוצה.

מוסך נ.ב. פרנסואה

ירון א   סקירה באתר 21-04-2013

האם יחזור למוסך נ.ב. פרנסואה:

שביעות רצון כללית:

מוסך ברמה גבוהה מאוד, יחס אישי, מקצועיות, אמינות גבוהה. ממליץ בחום!

dddd