מוסך י. ארז

פרטי התקשרות

איך מגיעים?

logo
  • 2 מדרגים
  • 100% יחזרו למוסך י. ארז

התמחויות כלליות: מכונאות רכב; דיאגנוסטיקה; חשמל רכב; מיזוג אוויר; טיפולים תקופתיים; הכנת רכב לטסט; העברת רכב טסט

תאור העסק:מוסך י. ארז נתניה מורשה משרד התחבורה למכונאות כללית לכל סוגי הרכבים – בנזין ודיזל. צוות מקצועי ומנוסה מבצע את כל סוגי הטיפולים ביד אומן. שירות אישי, מקצועי, אמין ובמחירים הוגנים.

אודות מוסך י. ארז

המוסך מנוהל בידי יניב ארז, בעל ותק של 17 שנים במכונאות רכב ובניהול מוסך, וממוקם באזור מרכזי בעל גישה נוחה. צוות העובדים כולו בעל תעודות הסמכה ותעודות אומן, וצברו שנות ניסיון רבות.

 במוסך עושים שימוש בציוד ממוחשב, הכולל בין היתר סורק תקלות מתקדם המתחבר למחשב הרכב לאיתור מהיר של תקלות. ניתן לבצע מגוון רחב של טיפולים לרכב היחודיים למוסך י. ארז: שיפוץ והחלפת אגזוזים ורדיאטורים, שיפוץ מערכות הזרקה, ליטוש פנסים ועוד.

 השירותים במוסך:

מכונאות כללית

טיפולים תקופתיים

חשמל לרכב

 

מיזוג אוויר

שירות הכנה והעברת טסט

שיפוץ אגזוזים רדיאטורים

ליטוש פנסים

 

 

 

חוות-דעת אמיתיות על מוסך י. ארז (2)

כתוב חוות דעת
מציג 1-2 מתוך 2 תוצאות.

מוסך י. ארז

דניאל ניסים   סקירה באתר 21-07-2013

האם יחזור למוסך י. ארז :

שביעות רצון כללית:

הגעתי ביום שישי האחרון בשעה 8:00, בשעה 8:20 האוטו היה כבר על הליפט, הזמינו מסנן שמן ומסנן אוויר מקורי, כדי שלא יהיו לי בעיות עם האחריות, השירות היה אדיב מאוד ומקצועי מאוד, התיידדתי גם עם בעל המוסך, בחור מאוד נחמד ויצאתי אחרי כשעה, מאוד מרוצה, והמחיר היה נמוך בהרבה מהמחיר שהייתי משלם במוסך של סוזוקי. ממליץ בחום!

מוסך י. ארז

אורן גרנית   סקירה באתר 07-07-2013

האם יחזור למוסך י. ארז :

שביעות רצון כללית:

הגעתי למוסך עם רכב די ישן ואחרי שנכשל בטסט, השרות היה מצויין ואדיב, יש לי ניסיון (לצערי) נסיון עם מוסכים והשרות שם מקצועי וטוב וניתן לסמוך לגמריי על העבודה שנעשית שם. הרכב עבר טיפול 10000+ תיקונים לטסט ואפילו לאחר שהרכב עבר את הטסט יניב (מנהל המוסך) התעקש לבדוק שוב משהו שלא מצא חן בעיניו וסידר. המחיר גם היה סביר וטוב, אם מישהו מחפש מוסך בסביבה אני ממליץ בחום (וחא, אני לא קשור למוסך בשום דרך, פשוט באמת יצאתי מרוצה).

dddd