אחרי שהשיקה את מתיחת הפנים של ה-3008, עוברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, להשיק את אחיו הארוך, ה-5008, אחרי מתיחת פנים דומה. עיקר השינוי הוא חזותי – או ליתר דיוק "חזיתי" – הפרונט הוחלף לזה המשפחתי החדש עם גריל רחב יותר, פנסי "ניבים", וכיתוב "5008" מעל לוגו האריה. מאחורהשינויים קטנים יותר וכוללים פנסים חדשים.
בפנים השינויים הויזואליים כמעט ולא קיימים, ועיקר השינויים נעוצים בחומרים איכותיים יותר. דבר אחד שלא השתנה בכלל – ותודה לאל על זה – הוא שלושת המושבים הנפרדים בשורה השניה עם עיגוני ISOFIX בכל אחד מהם, אחד הקלפים הכי חזקים ויחודיים ל-5008 (וגם לסיטרואן C5 איירקרוס) בקטגוריה הזו והקרובות לה.
ה-5008 המחודש יוצע בשתי רמות גימור: אקטיב ופרימיום. שלושת המנועים המוכרים מהדגם היוצא עוברים ללא שינוי לדגם המחודש. הראשון הוא תלת צילינדרי, 1.2 ליטר בנזין עם 130 כ"ס ו-23.5 קג"מ. השני מוסיף עוד צילינדר לנפח כולל של 1.6 ליטר בנזין ומפיק 180 כ"ס 25.5 קג"מ. האחרון הוא מנוע דיזל בנפח 1.5 ליטר עם 130 כ"ס ו-30.6 קג"מ.
יחד הם ירכיבו חמש גרסאות אפשריות:
אקטיב Pack עם מנוע 1.2 ליטר, שתעלה 180,000 ₪
אקטיב Pack עם מנוע 1.6 ליטר, שתעלה 187,000 ₪
פרימיום 1.6 ליטר, שתעלה 205,000 ₪
אקטיב Pack דיזל, שתעלה 189,000 ₪
פרימיום דיזל, שתעלה 207,000 ₪
למפרט הטכני המלא ורשימות האבזור של פיג'ו 5008 לחצו כאן.