תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

אאודי Q2 המחודש בישראל

אאודי Q2 המחודש מגיע לישראל עם עיצוב מעודכן ועוד אבזור, יוצע בשלוש גרסאות עם מנוע 1.5 ליטר טורבו. החל מ-190,000 ₪

  • 17-02-2021
  • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

הקרוסאובר הקומפקטי של אאודי, ה-Q2, עבר מתיחת פנים – מינורית יחסית, כמקובל בקונצרן - בספטמבר האחרון. היום הוא נוחת בישראל עם רשימת גרסאות ואבזור מעודכנת, המחיר ההתחלתי נותר ללא שינוי ומנוע ה-1.0 ליטר שירד מההיצע לפני כ-3 שנים לא חוזר.

אאודי Q2 2021

ההבדלים בעיצוב של די קטנים, וכוללים בעיקר פנסים חדשים שמקבלים את "פס הלד המקווקו" העדכני של המותג; גריל שאמור להיות רחב יותר, או זה לפחות מה שאאודי אומרת, בלי סרט מדידה קשה מאוד לקבוע; וחריצי אוורור מעט שונים. מהצד ומאחור קשה עוד יותר לשים את האצבע על הבדלים אם אתם לא מוקפים ב-Q2ים כל היום, אבל גם שם תמצאו פגוש שונה. מה שכן מאוד משמעותי, הוא חבילת העיצוב איתה פרסמה אאודי את התמונות של ה-Q2 המחודש – הרבה פחות "חמוד" והרבה פחות כסוף וצבע מרכב, והרבה יותר כועס וספורטיבי, ועם הרבה, הרבה יותר שחור. הדגמים שתוכלו לקנות, מן הסתם לא יגיעו כולם בסכמת הצביעה הזו.

גם בפנים צריך "לזפזפ" בין תמונות של הדגם הנכנס לאלו של היוצא לא מעט זמן כדי למצוא הבדלים, וגם אז קשה להגיד שמלבד פלטת הצבעים הכהה יותר בתמונות שפרסמה היצרנית ישנם הבדלים כלשהם, שלא לומר מהותיים.

אאודי Q2 2021

רשימת האבזור, כרגיל בדגמי כניסה של מותגי יוקרה, לא מאוד ארוכה. כדי לקבל מפתח חכם או בקרת אקלים מפוצלת תצטרכו לבחור בגרסה הבכירה, לקשרי, שתעלה 210,000 ₪, וחיישני חניה ומראה מתכהה אוטומטית, בין היתר, יגיעו בגרסת קומפורט שתעלה 198,000 ₪ ומעלה. מאידך, לזכותן של היצרנית והיבואנית יש לציין כי אין הבדלים באבזור הבטיחות בין הגרסאות, ובכולן תקבלו בלימת חירום, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב ופנסי לד מלאים. את כל רשימת האבזור והמפרט הטכני תוכלו לקרוא כאן.

מבחינת הנעה, אאודי Q2 ימשיך לעשות שימוש במנוע ה-1.5 ליטר טורבו המוכר מהדגם המוחלף (ומדגמים אחרים). הוא מפיק 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ ומשודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמד. 100 קמ"ש מושגים תוך 8.6 שניות. צריכת הדלק המשולבת עומדת על כ-16.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, אם כי דגם הביניים טרם נכנס לייצור ולגבי עדיין אין תוצאות של מבחן ה-WLTP, אם כי הן אמורות להיות מאוד דומות, שלא לומר זהות, לאור העובדה שהמשקל (1,380 ק"ג) ומידות הצמיגים (215/60R16) זהים בכל הגרסאות.

אאודי Q2 2021

dddd