תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סיאט
  • סיאט אטקה
  • סיאט אטקה המחודשת – תחילת השיווק בישראל

    סיאט אטקה

    סיאט אטקה מתוחת הפנים נוחתת בישראל ומקבל בטיחות אקטיבית משופרת, עיצוב מעודכן, רמת גימור חדשה ומחיר שיתחיל ב-144,000 ₪

    • 06-09-2020
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    כשסיאט אטקה הושק לראשונה בישראל בסוף 2016 - תחילת 2017, הוא היה אחד הרכבים הראשונים להציע מנוע טורבו חזק ותיבת הילוכים זריזה, רשימת אבזור סבירה ומחיר אטרקטיבי, והיה נראה שהוא הולך לכבוש את טבלאות המסירות תוך בערך שעתיים וחצי. למתחרים שלו לא באמת היה סיכוי.

    אבל מסתבר שהשוק פעל אחרת ובמשך שלוש השנים של שיווקו, האטקה נשאר שחקן מרכז-טבלה שהתקשה להגיע למספרים של רכבים כמו ה-3008 או ה-Rav4. יתכן שאחת הסיבות היא שהוא הושק בתקופה של התקדמות טכנולוגית מהירה מאוד והרגיש מיושן זמן קצר יחסית אחרי שהושק.

    סיאט אטקה 2020

    כעת מודיעה צ'מפיון מוטורס, היבואנית, על תחילת שיווק הדגם מתוח הפנים שמביא עימו כמה חידושים שצפויים ליישר קו עם המתחרים בקטגוריה – הן עם אלה שהושקו אחרי האטקה והן אלה שהושקו לפניו אבל עודכנו בשנים האחרונות. האטקה החדש מקבל חזית שמזכירה במידה מסוימת את הדור החדש של הלאון והטראקו (שכנראה הגיע הזמן להשלים עם העובדה שלא נראה אותו מגיע לישראל) עם פסים מעט יותר מעוגלים. מאחור השינויים יותר קטנים ועיקרם הם עיטור כסוף באיזור הפגוש, וכיתוב "Ateca" בפונט החדש והמעוגל של סיאט.

    רשימת האבזור של הדגם המחודש תכלול פנסי לד מלאים ומערכת מולטימדיה עם שיקוף הטלפון בכל הגרסאות, ובין גרסאות סטייל ו-FR נכנסת מעתה גם גרסת XP (או אקספיריאנס בשמה המלא) שתכלול לוח מחוונים דיגיטלי, מסך 9.2 אינץ' למערכת המולטימדיה, כניסה והנעה ללא מפתח, ניטור שטחים מתים ועוד.

    את המפרט המלא תוכלו לקרוא כאן.

    סיאט אטקה 2020

    יחידת ההנעה נותרה ללא שינוי והיא עושה שימוש במנוע 1.5 ליטר טורבו בנזין שמפיק 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ, ומשודך לתיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד. הביצועים עומדים על 8.6 שניות ל-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 200 קמ"ש וצריכת דלק ממוצעת של 15.1-14.9 ק"מ לליטר בעיר ו-20-20.8 ק"מ לליטר מחוץ לעיר.

    מחיריו של סיאט אטקה יתחילו כאמור ב-144,000 ₪ לגרסת סטייל הבסיסית. גרסת XP תעלה 164,000 ₪ וגרסת FR הבכירה תעלה 169,000 ₪.

     

    dddd