תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מרצדס
  • מרצדס GLE
  • מרצדס GLE קופה החדש בישראל

    מרצדס GLE

    מרצדס ישראל משיקה את האח המעוצב והספורטיבי יותר של ה-GLE עם מנוע אחד ושלוש רמות גימור. החל מ-680,000 ₪

    • 24-06-2020
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    אין לי מושג מה הופך את הקרוסאוברים היוקרתיים עם הגג המשתפל והסיומת "קופה" המחייבת לכל כך פופולריים, אבל הם עפים מהמדפים בקצב מסחרר. מה גם שמעולם לא התיימרתי להיות חכם במיוחד. לאור זאת, ולאור ההצלחה הפנומנלית של ה-GLE קופה הקודם קצת מוזר שכלמוביל לא התעקשה לקבל את הדור השני שלו ולהתחיל למכור אותו מוקדם יותר.

    מרצדס GLE קופה 2020

    כך או כך, כעת הוא נוחת בישראל והוא ישווק בשלוש רמות גימור, כאשר שלושתן מקבלות את יחידת ההנעה המוכרת מה-GLE הרגיל (שנבחן כאן) – מנוע טורבו דיזל עם שישה ציל' בטור ונפח של 3 ליטר שמשודך למערכת הנעה כפולה דרך תיבת 9 הילוכים אוטומטית פלנטרית.

    המנוע מפיק 272 כ"ס ו-61 קג"מ, ומאיץ את ה-GLE ל-100 קמ"ש תוך 6.6 שניות זריזות למדי (כחצי שניה לאט יותר ממשפחתית ספורטיבית מין המניין). צריכת הדלק המוצהרת עומדת על 13.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

    מרצדס GLE קופה 2002

    ה-GLE כאמור בשלוש רמות גימור. פרימיום הבסיסית (680,000 ₪) כוללת חישוקי 20 אינץ', תאורת לד מלאה, ריפודי עור, וחבילת בטיחות אקטיבית רחבה שכוללת בקרת שיוט אדפטיבית, עזרה בהתחמקות ממכשול, בלימת חירום אוטונומית גם בצמתים, מעבר נתיב אוטונומי ועוד.

    גרסת AMG ליין (710,000 ₪) מוסיפה חישוקי 21 אינץ', אוורור למושבים הקדמיים (חימום קיים בכל הגרסאות), תצוגה עילית, מתלי אוויר, מערכת שמע של בורמייסטר וחבילת עיצוב חיצונית.

    מרצדס GLE קופה 2020

    גרסת AMG ליין פלוס תעלה 740,000 ₪ ותוסיף ריפודי עור נאפה (עור רגיל בגרסאות האחרות) והגה בעיצוב ספורטיבי יותר. את המפרט המלא תוכלו לקרוא כאן.

     

    dddd