שנה וחצי אחרי שהשיקה את הדור הנוכחי של הפורסטר, משיקה היום סובארו ישראל את הפורסטר 2020 המעודכן, שעבר כמה עדכונים קטנים ומחייבים, שמר על העיצוב ויחידת ההנעה, הוסיף מערכות בטיחות וגם קיבל שתי רמות גימור – XS שתתברג בין ה-X לספורט ותעלה 193,000 ₪, ו-Z שתהיה גרסת הכניסה החדשה ותעלה 173,000 ₪.
השיפור המרכזי (חוץ מתוספת הגרסאות) בדגם המחודש הוא הוספת מערכת שמירת מרכז נתיב למערכת ה-Eyesight שמגיעה כסטנדרט בכל הגרסאות.
גרסת Z הבסיסית החדשה מוותרת על כמה פריטים די מוזרים כמו חלון חשמל אוטומטי לנוסע, תאורה בסוככי השמש או כיסוי נגלל לתא המטען. אבל, על הדברים החשובים, אלה שבשבילם קונים פורסטר, היא שומרת. גם הגרסת הזו מקבלת את מנוע 2.5 הליטר ואת מערכת ההנעה הכפולה ולא איזה 1,200 עם הנעה קדמית או תיבת הילוכים ידנית או משהו בסגנון. גם מערך הבטיחות שומר על כל הנקודות הקריטיות כמו בלימת חירום, תיקון סטיה מנתיב (ושמירת מרכז נתיב) ובקרת שיוט אדפטיבית כולל מצב זחילה. לרגל ההשקה תציע סובארו את הפורסטר Z תמורת 170,000 ₪.
גרסת X מתייקרת מעט (מ-180 ל-183 אלף שקלים) ורשימת האבזור שלה נותרת ללא שינויים. בינה לבין הספורט הבסיסית נכנסת כעת גרסת XS שמוסיפה עליה בין היתר פתחי מיזוג אחוריים (בכל הגרסאות יש בנוסף פתחים מתחת למושבים האחוריים), שני שקעי USB למושב האחורי (לטעינה בלבד), גג שמש פנורמי נפתח וכוונון משענות הגב במושב האחורי. גם אבזור הבטיחות מקבל שיפור משמעותי עם הוספת עמעום אורות גבוהים אוטומטי וניטור שטחים מתים. גרסת הספורט תמשיך לעלות 200,000 ₪ ואינה מביאה שינויים לרמת הגימור מלבד אותה מערכת שמירת נתיב. את המפרט המלא של סובארו פורסטר תוכלו לקרוא כאן.
בדיוק כפי שעשתה עם אלפא, סמלת, היבואנית, תציע גם את הפורסטר בתוכנית רכישה "מוגנת קורונה" שתאפשר הקפאת התשלומים ל-3 חודשים, הארכת ההלוואה ב-24 חודשים, ואפילו קניה חוזרת של הרכב במקרה של פיטורין (לפי התקנון כמובן).