חוזרים - בערך - לשגרה ופותחים אולמות

לקסוס

תוך שמירה על ההנחיות, עם הטבות מיוחדות ולצד התעניינות גוברת. טויוטה, GAC, לקסוס וכלמוביל מצטרפות ללובינסקי ומודיעות על חידוש פעילות אולמות התצוגה שלהן

  • 27-04-2020
  • מאת: פבל צ'רניצקי

אחרי ההודעה על הקלת ההנחיות למשק ואישור חזרה לפעילות כמעט לכל העסקים שרצו בכך, מתחילות גם יבואניות הרכב לשחרר את הרסן ולהחזיר את אולמות התצוגה שלהן. לאחר שלובינסקי – יבואנית פיג'ו, סיטרואן, DS ו-MG הודיעה בשבוע שעבר כי היא חוזרת לפעילות במסגרת הנהלים, כעת מצטרפות גם טויוטה, GAC, לקסוס (שלושתן מבית יוניון מוטורס) וכלמוביל (יבואנית יונדאי, מיצובישי ומרצדס) ומודיעות על פתיחת אולמות התצוגה שלהן, כמובן תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות.

חברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו, סיטרואן, DS ו-MG, מחזירה את אולמות התצוגה לפעילות תוך עמידה בדרישות התו הסגול עם כמות נציגים מצומצמת, ולקוחות הנכנסים יהיו מחויבים לעטות כפפות ומסכות ולמדוד חום בכניסה לאולם. תהליכי הרכישה בדיגיטל ובטלפון יימשכו ובחלק מהדגמים תתאפשר נסיעת מבחן מבית הלקוח. נסיעות מבחן יתבצעו כאשר ברכב יהיו רק שני אנשים, כאשר גם הם יהיו מחויבים במסכה וכפפות. כדי לעודד את הלקוחות ולהקל על הרכישה, מציעה לובינסקי 130,000 שקלים ב-60 תשלומים ללא ריבית והצמדה (בכפוף לתקנון) על כל הדגמים.

אולם תצוגה פיג'ו

טויוטה מודיעה גם היא על תחילת החזרה לשגרה עם פתיחת אולמות התצוגה ברחבי הארץ. האולמות יפעלו תוך הקפדה על הוראות משרד הבריאות בהן שמירת מרחק, אמצעי מיגון ועוד. במקביל ממשיכה היבואנית את פעילויות המכירה בדיגיטל ובטלפון. לקוחות שיהיו מעוניינים בכך, יוכלו לבצע נסיעת מבחן ללא מלווה, ואף מביתם. מרכזי השירות נערכים לחזרה להיקף פעילות מלא לאחר שבשבועות האחרונים הם עבדו במתכונת מצומצמת. בנוסף, טויוטה אף מציינת כי בימים האחרונים נרשמה עלייה בפעילות ובהתעניינות לעומת תחילת החודש וימי החג. נראה שגם הלקוחות מתחילים לחזור לשגרה.

גם חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי, מיצובישי ומרצדס, מודיעה על פתיחתם המחודשת של אולמות התצוגה. גם היא, כמו האחרות, מחויבת להנחיות משרד הבריאות ותעמוד בהן – המבקרים יידרשו למדוד חום, תוקפד שמירה על מרחק, אי מגע, חבישת מסכות וכפפות, וכלי הרכב באולמות יחוטאו באופן קבוע.

אולם תצוגה יונדאי

GAC, העולה החדשה מסין שהחלה לשווק את הרכב החשמלי GE3, תפתח את אולם התצוגה שלה שממוקם ביגאל אלון 65 בת"א, ותחדש את המכירה הפרונטלית תוך הקפדה על דרישות התו הסגול. כמו לובינסקי, גם GAC מציעה נסיעות התרשמות בבית הלקוח (באיזור המרכז). בנוסף, לרגל תחילת השיווק והחזרה לשגרה, מציעה GAC מסלול חודשי של 888 ₪ וטרייד אין במחיר מחירון. זאת בנוסף להטבת ה-Power Pack שכוללת טיפולים ללא עלות ל-45,000 ק"מ או 3 שנים, התחייבות לטרייד אין עתידי במחיר מחירון (אחרי 3 שנים) ותקופת נסיון של חצי שנה (עוד פרטים בידיעה על תחילת השיווק).

אחרונה חביבה היא לקסוס, שמודיעה גם היא על חזרה מסוימת לשגרה ועל פתיחת אולמות התצוגה שלה. היא תמשיך בפעילות נסיעות המבחן והמסירות בבית שהיא מבצעת גם בימים כתיקונם, ובעקבות המצב תציע ללקוחות לקחת את הרכבים במסלול ליסינג עם נקודות יציאה (ללא קנס) כל 12 חודשים, וכן מימון של עד 70% משווי הרכב ללא ריבית והצמדה.

 

dddd