תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פורשה
  • פורשה קאיין
  • פורשה פאנמארה
  • פורשה 718
  • פורשה מקאן
  • הוזלות עד 170,000 ₪ בפורשה

    פורשה קאיין

    פורשה ישראל מודיעה על הוזלות דרסטיות בעקבות ירידת שער היורו. מעכשיו תוכלו לקנות קאיימן ב-430 אלף ₪ ו-911 בפחות מ-900 אלף

    • 23-02-2020
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    אני חייב להגיד שלרגע חלף לי בראש המשפט "פורשה לכל פועל", ואז נזכרתי שגם אחרי ההוזלות אפילו הבסיסיות שבהן עדיין עולות מעל 400 אלף שקלים. ולמרות זאת, ההוזלות עליהן הודיעה הבוקר פורשה הן לא פחות מאשר כדור באוויר מול המתחרות הישירות של אורכיד ספורטס קארס וגם מול שאר יבואניות הרכב הישראליות, שיודעות בעיקר לייקר את ההיצע שלהן כאשר שערי המטבע פועלים לרעת השקל וכמעט תמיד "שוכחות" לתקן את המחירים למטה כשהמט"ח מתרסק.

    ההוזלות של דגמי פורשה נעות בין 20,000 ₪ בדגמי הכניסה של הקאיין והפנאמרה, ועד 170(!!) אלף שקלים לגרסת הקאררה 4S של ה-911. להזכירכם, מדובר על ה-992, הדור השמיני והחדש (יותר חדש מה-993, אל תשאלו אותי למה. אני מספיק מבולבל מהגרסאות שלהם גם בלי להיכנס למספרי הדגמים) שהחל להימכר בחו"ל רק בקיץ האחרון.

    פורשה 911 2020

    מחיריו של הקאיין יתחילו מעתה 655,000 אלף ₪ לדגם הרגיל ו-675,000 ₪ לדגם הקופה, הנחה של 20,000 ₪. הגרסאות הבכירות יעלו 775 ו-798 אלף שקלים בהתאמה עם הנחות של 40 ו-37 אלף שקלים; המקאן מקבל הנחות שנעות בין 30 ל-80 אלף שקלים ויעלה 495,000-795,000 שקלים.

    פורשה קאיין 2020

    הבוקסטר והקאיימן יעלו 440 ו-430 אלף שקלים בהתאמה לגרסאות הכניסה, מה שמהווה הנחות של 56 ו-49 אלף שקלים בהתאמה ואילו הגרסאות האחרות של השתיים מקבלות הנחות שנעות בין 30 ל-69 אלף שקלים. הגרסאות הבכירות, בוקסטר ספיידר וקאיימן GT4 נותרו ללא שינוי במחיר ויעלו 795,000 ₪ ו-815,000 ₪ בהתאמה.

    פורשה 718 2020

    הדגם היחיד שלא זוכה להוזלה הוא הטאייקאן החשמלי, שכבר הספיק לחטוף עליה במחירים הצפויים שלו מאז שונתה נוסחת המס הירוק. נכון לעכשיו מחיריו של הטאייקאן יתחילו ב-875,000 שקלים, ואם להסתמך על הדלפות המחירים העתידיים של טסלה, הטאייקאן הבסיסי עדיין יהיה יקר יותר מהטסלה מודל S היקרה ביותר, שצפויה (כאמור, לפי ההדלפות) לעלות 800,000 ₪. זאת למרות שבארה"ב הטסלה יקרה מהפורשה בכ-16,000 דולר.

    אם נשים לרגע את המספרים המאוד גדולים ומאוד מבלבלים האלה בצד ונסתכל על ההוזלות באחוזים, נראה שההוזלה הממוצעת עומדת על 7.7% ואילו החציון גבוה אף יותר ועומד על 9.4%. כלומר, הוזלות של סביב 10%, ואפילו כאלה שמגיעות עד מעל 13%, בעקבות ירידת שער המטבע ותו לא.

    פורשה פנאמרה 2020

    למיטב זכרוני, אורכיד היא לא היבואנית היחידה שקונה את המכוניות אותן היא מוכרת בישראל באירו, ולא משנה איך אני מסובב את זה, לא נשמע לי הגיוני שהיא היחידה לה היצרנית לא ייקרה את המכוניות. כן צ'מפיון, קרסו, דלק, כלמוביל, סמלת, לובינסקי והמזרח, אני מדבר עליכן. וזה מבלי אנחנו בכלל מזכירים את העובדה שגם שער הדולר צנח בשנה האחרונה בכ-20 אגורות, שהן כ-6%. אבל היי, מי סופר. אותנו כמובן.

     

    dddd