תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט אקווינוקס
  • שברולט אקווינוקס מקבל גרסת LTZ

    שברולט אקווינוקס

    שברולט ישראל מרחיבה את היצע גרסאות האקווינוקס עם גרסת LTZ בכירה שתעלה 178 אלף שקלים

    • 21-01-2020
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    כששברולט אקווינוקס הושק בסוף 2017 הוא קיבל ביקורות מעורבות. מצד אחד הוא היה עמוס בפינוקים המחייבים, אך מאידך הוא היה חסר אבזור בטיחות או אביזרים "שוברי שיוויון" שיכלו לעזור לו להתבלט מעל שאר התחרות שהתחילה מאוד להתחמם באותה תקופה.

    שברולט אקווינוקס 2020

    בנובמבר האחרון החלה UMI, יבואנית שברולט, לשווק את האקווינוקס עם מערכות בטיחות מקוריות שכוללות בלימת חירום, תיקון סטיה מנתיב והתרעה על שכחת נוסע במושב האחורי בגרסת LS הבסיסית, ובגרסת LT פלוס שהחליפה את ה-LT נוספה גם מערכת לניטור שטחים מתים עם התרעה על תנועה חוצה ברוורס.

    שברולט אקווינוקס 2020

    כעת מודיעה שברולט על שדרוג נוסף לאקווינוקס שמגיע בדמות גרסת LTZ חדשה ובכירה. היא תקבל חלון גג פנורמי נפתח, ריפודי עור עם חימום למושבים הקדמיים, חישוקי 19 אינץ', מראות מתכהות (אמצעית וצד) ופסי גגון בגימור כרום. מחירו של שברולט אקווינוקס LTZ יעמוד על 178,000 ₪, בעוד שתי הגרסאות האחרות יעלו 150,000 ₪ ל-LS ו-165,000 ₪ ל-LT פלוס.

    שברולט אקווינוקס 2020

    למרות שהאקווינוקס מציע ממדים נדיבים יחסית לקטגוריה (רוחב של 185 ס"מ, בסיס גלגלים של 272 ס"מ), המחירים עדיין גבוהים בהשוואה למתחרים והאקווינוקס אמנם עדיין נשאר מאחור בכל הנוגע לאבזור, שכן הוא חסר דברים כמו תאורת לד, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד, אבל עכשיו הוא קרוב מתמיד, ואולי זה יעזור לו לטפס במעלה טבלת המסירות מהמקום הממוצע בו הוא סיים את 2019 למקום מכובד יותר בראש הרשימה.

    dddd