UMI, יבואנית קאדילק לישראל, משיקה בישראל את מתיחת הפנים של ה-XT5 שאחראי ליותר ממחצית ממכירות המותג בארץ. הדגם המחודש יגיע בשתי גרסאות ויחלוק את סכמת השמות עם אחיו הקטן – ה-XT4, גרסת פרימיום לקשרי שתעלה 350,000 ₪ וגרסת ספורט כפולת הנעה במחיר של 390,000 ₪.
ההבדלים באבזור בין שתי הגרסאות די זניחים (שניהם בתמונה בראש הידיעה. מימין - פרימיום לקשרי; משמאל - ספורט), והם מסתכמים בעיקר בפרטי עיצוב שונים כמו גריל שחור מול אחד עם נגיעות ניקל או פנסים אחורים אדומים (פרימיום לקשרי) מול שקופים למחצה (בתמונה למטה). באופן כללי, האבזור שופר בשתי הגרסאות וכולל לוח מחוונים עם מסך גדול יותר בלוח המחוונים, מצלמת חניה הקפית, שני שקעי USB-C ועוד. את המפרט המלא תוכלו לקרוא כאן.
ההבדל הגדול בין שתי הגרסאות נעוץ ביחידת ההנעה והמתלים. בעוד ששתיהן מקבלות את מנוע ה-3.6 ליטר שמפיק 310 כ"ס ומשודך לתיבת תשעה הילוכים (חדשה, שמונה הילוכים בדגם הקודם), בפרימיום הכח יעבור לגלגלים הקדמיים בלבד ובספורט הוא יגיע לכולם. שני הבדלים נוספים נוגעים לנוחות – גרסת פרימיום לקשרי תקבל בולמי ברזל וחישוקי 18 אינץ', ואילו הספורט תהנה מבולמים אדפטיביים וכאופציה יוצעו חישוקי 20 אינץ'.
למרות תיבת ההילוכים החדשה קאדילק לא שיפרה את צריכת הדלק שעומדת כעת על 7.7 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית לשתי הגרסאות. מחוץ לעיר מצהירה היצרנית על 11.1 ו-10.6 ק"מ לליטר לגרסאות פרימיום וספורט בהתאמה. מה שכן שופר הם הביצועים, אותם קאדילק לא מפרסמת, אך גופים עצמאיים מדווחים על 6.3 שניות בדגם ההנעה הקדמית (לעומת 6.4) ו-6.4 שניות בדגם ההנעה הכפולה (לעומת 6.7).