תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קאדילק
  • קאדילק XT5
  • קאדילק XT5 המחודש מגיע לישראל

    קאדילק XT5

    קאדילק ישראל משיקה את ה-XT5 המחודש שמקבל מחיר התחלתי של 350,000 ₪, שתי גרסאות, אבזור בטיחותי משופר, ושומר על המנוע הכל-אמריקאי

    • 08-01-2020
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    UMI, יבואנית קאדילק לישראל, משיקה בישראל את מתיחת הפנים של ה-XT5 שאחראי ליותר ממחצית ממכירות המותג בארץ. הדגם המחודש יגיע בשתי גרסאות ויחלוק את סכמת השמות עם אחיו הקטן – ה-XT4, גרסת פרימיום לקשרי שתעלה 350,000 ₪ וגרסת ספורט כפולת הנעה במחיר של 390,000 ₪.

    קאדילק XT5 2020 פרימיום לקשרי

    ההבדלים באבזור בין שתי הגרסאות די זניחים (שניהם בתמונה בראש הידיעה. מימין - פרימיום לקשרי; משמאל - ספורט), והם מסתכמים בעיקר בפרטי עיצוב שונים כמו גריל שחור מול אחד עם נגיעות ניקל או פנסים אחורים אדומים (פרימיום לקשרי) מול שקופים למחצה (בתמונה למטה). באופן כללי, האבזור שופר בשתי הגרסאות וכולל לוח מחוונים עם מסך גדול יותר בלוח המחוונים, מצלמת חניה הקפית, שני שקעי USB-C ועוד. את המפרט המלא תוכלו לקרוא כאן.

    קאדילק XT5 2020 ספורט

    ההבדל הגדול בין שתי הגרסאות נעוץ ביחידת ההנעה והמתלים. בעוד ששתיהן מקבלות את מנוע ה-3.6 ליטר שמפיק 310 כ"ס ומשודך לתיבת תשעה הילוכים (חדשה, שמונה הילוכים בדגם הקודם), בפרימיום הכח יעבור לגלגלים הקדמיים בלבד ובספורט הוא יגיע לכולם. שני הבדלים נוספים נוגעים לנוחות – גרסת פרימיום לקשרי תקבל בולמי ברזל וחישוקי 18 אינץ', ואילו הספורט תהנה מבולמים אדפטיביים וכאופציה יוצעו חישוקי 20 אינץ'.

    קאדילק XT5 2020

    למרות תיבת ההילוכים החדשה קאדילק לא שיפרה את צריכת הדלק שעומדת כעת על 7.7 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית לשתי הגרסאות. מחוץ לעיר מצהירה היצרנית על 11.1 ו-10.6 ק"מ לליטר לגרסאות פרימיום וספורט בהתאמה. מה שכן שופר הם הביצועים, אותם קאדילק לא מפרסמת, אך גופים עצמאיים מדווחים על 6.3 שניות בדגם ההנעה הקדמית (לעומת 6.4) ו-6.4 שניות בדגם ההנעה הכפולה (לעומת 6.7).

    dddd