כשפיג'ו 5008 הושק בישראל לפני שנתיים בדיוק, מחיר הכניסה שלו עמד על 180 אלף שקלים, ובמחיר הזה קיבלתם את דגם הטורבו-דיזל (1.6 ליטר) ברמת גימור אקטיב. בינתיים הדגם הזה קיבל מנוע חדש (1.5 ליטר) ומחירו עלה ב-5000 ₪. כעת, כחלק מהטמעת מנוע ה-1.2 ליטר ברכבים גדולים יותר מאשר ה-308 (ואולי גם כדי לחזור חזרה אל מחיר התחלתי נמוך מ-180 אלף שקלים), משיקה יבואנית סיטרואן גם את ה-5008 עם מנוע הבנזין הצנום, שבינתיים הצליח דווקא להרשים אותנו באחיו הקטן, ה-3008.
ה-5008 עם המנוע החדש ישווק כרגע רק ברמת גימור אקטיב הבסיסית, ואת מפרט האבזור תוכלו לקרוא כאן. ההבדל העיקרי נמצא בביצועים – תאוצה למאה קמ"ש 10.2 שניות, שהן למעשה פחות מה-11.8 שניות של דגם הדיזל; מהירות מרבית של 196 קמ"ש (190 בדיזל) וצריכת דלק ממוצעת של 20 ק"מ לליטר (24.4 בדיזל) לפי תקן ה-WLTP.
מחירה של הגרסה החדשה של ה-5008 יעמוד על 175,000 שקלים, ולובינסקי שוב יוצאת במבצע השקה בו היא תציע את הרכב ב-170,000 ₪ ל-200 הרוכשים הראשונים.