תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • לנדרובר
  • לנדרובר דיסקברי ספורט
  • לנדרובר דיסקברי ספורט המחודש בישראל

    לנדרובר דיסקברי ספורט

    חברת המזרח משיקה את הלנדרובר דיסקברי ספורט המחודש שמקבל עיצוב ואבזור מעודכנים. גרסאות הקצה וההיברידיות נותרו בחו"ל

    • 11-12-2019
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    חברת המזרח, יבואנית לנדרובר לישראל, מודיעה על תחילת שיווקו של הדיסקברי ספורט המחודש. בחו"ל מוצע הרכב עם לא פחות משבעה מנועים, מערכת היברידית-זעירה חדשה, גרסת פלאג-אין הייבריד וכמובן עם חבילות R-Dynamic לכל הדגמים, אלינו הוא יגיע בשתי רמות גימור בסיסיות למדי ועם שלושה מנועי בנזין ודיזל רגילים.

    לנדרובר דיסקברי 2020

    שינויי העיצוב כוללים – כמו בשאר דגמי המותג – חתימת אור חדשה ותאורת לד מלאה מלפנים ומאחור, כמו גם פגושים ופנסים אחוריים מחודשים קלות. תא הנוסעים, גם כן כמו בשאר הדגמים של לנדרובר, עבר שדרוג משמעותי. ההגה מקבל את בקרי המגע החדשים, מערכת המולטימדיה הוחלפה לגרסת מסך-אחד פשוטה יותר של המערכת כפולת המסכים שקיימת בריינג' רוברים למיניהם, ולוח המחוונים הפך לדיגיטלי.

    הדיסקברי ספורט ישווק בישראל בשתי רמות גימור – S, השניה מתוך 4 שנמכרות בחו"ל, ו-S פלוס שכנראה מהווה מדרגת ביניים בין ה-S ל-SE. רשימת האבזור לא מאוד ארוכה ביחס למחירים שמתחילים ב-390,000 ₪.

    לנדרובר דיסקברי 2020

    שתי הגרסאות יגיעו עם חישוקי 18 אינץ' וצמיגי 235/60, תאורת לד מלאה, מושבים חשמליים עם ריפודי עור, שבעה מושבים, תאורת אווירת, הנעה כפולה עם מערכת Terrain Response, פתחי מיזוג לשורה השניה והשלישית, מערכת מולטימדיה 10 אינץ' עם קישוריות אפל קארפליי ועוד. רשימת אבזור הבטיחות כוללת בין היתר בלימת חירום עד 80 קמ"ש (זיהוי הולכי רגל עד 60 קמ"ש), תיקון סטיה מנתיב, וחיישני תאורה וגשם.

    גרסת S פלוס תוסיף לרשימה בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום במהירות גבוהה, ניטור שטחים מתים, פתיחת תא מטען חשמלית, חלונות אחוריים כהים, כניסה ללא מפתח, ומערכת שמע משודרגת של מרידיאן.

    לנדרובר דיסקברי 2020

    גרסת S תוצע עם מנוע אחד בלבד – 2.0 ליטר טורבו בנזין עם 200 כ"ס ו-32 קג"מ שמאיץ למאה קמ"ש תוך 9.2 שניות. צריכת הדלק (לפי תקן NEDC היוצא והמקל) עומדת על 12.6 ק"מ לליטר.

    גרסת S פלוס תוצע עם שני מנועים, הראשון הוא גרסה מחוזקת של מנוע הבנזין, שיפיק כאן 249 כ"ס ו-36.5 קג"מ, יאיץ ל-100 קמ"ש תוך 7.8 שניות, יצרוך 12.5 ק"מ לליטר בממוצע (NEDC) ויעלה 448,000 ₪. המנוע השני הוא מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל עם 180 כ"ס ו-43 קג"מ, עם תאוצה של 10.1 שניות למאה קמ"ש, צריכת דלק משולבת של 17.5 ק"מ לליטר (NEDC) ומחיר של 428,000 ₪.

    לנדרובר דיסקברי 2020

    הדיסקברי ספורט שומר על ייחודו בקטגוריית הקרוסאוברים הקומפקטיים בכך שהוא היחיד להציע שבעה מושבים בתוך מעטפת שקצרה בכ-4 ס"מ מזו של לקסוס NX ועם בסיס גלגלים שארוך ב-8 ס"מ בלבד. אך עם מחירים גבוהים (יקר ב-80 אלף שקלים מ-NX עם הנעה כפולה) ואבזור לא מאוד עשיר, לא צפויה לו עבודה קלה בכניסה לשוק.

     

    dddd