"גיר רציף לא הולך טוב עם וו גרירה" הייתה התשובה הכי הגיונית שהתקבלה ברוב הפעמים לעשרות (שלא לומר מאות) השאלות שעלו אצלו בפורום אודות האיסור התמוה להתקין וו גרירה על סובארו פורסטר ו-XV. זאת למרות שגם היא לא בדיוק הניחה את הדעת - הן בגלל שקיימים רכבים עם גיר רציף שכשרים למהדרין להתקין וו גרירה, והן לאור העובדה כי ה-XV החדש, כאשר הושק בגרסתו האירופאית כן קיבל את האישור הנכסף.
בפועל, כנראה שהסיבה הייתה אחרת. אבל עכשיו זה כבר פחות מעניין משום שכעת מודיעה סמל"ת, יבואנית סובארו לישראל, כי הצליחה לקבל אישור ממשרד התחבורה להתקין וו גרירה בשני הרכבים. הקרוסטרק יוכל לגרור נגרר עם בלמים עד משקל של 1,400 ק"ג והפורסטר יוכל לגרור 2,000 ק"ג. נגרר ללא בלמים יוגבל למשקל של 750 ק"ג, כמקובל, בשני הרכבים.
ברשיונות חדשים שיונפקו לרכבים שיעלו על הכביש לא תופיע יותר ההגבלה על התקנת וו הגרירה, ורכבים שכבר עלו הכביש יוכלו גם כן להתקין את הוו ולהסיר את האיסור מהרישיון לאחר ההתקנה או עם חידוש הרישיון (או ככל הנראה גם במקרה של הנפקת רישיון רכב חדש בעמדות רישיומט).