תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • דאצ'יה
  • דאצ'יה סנדרו
  • דאצ'יה סנדרו משתדרגת

    דאצ'יה סנדרו

    דאצ'יה ישראל משיקה גרסה חדשה של הסנדרו עם מנוע קטן וחסכוני יותר, ורשימת אבזור הרבה יותר מודרנית

    • 06-06-2019
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    בואו נגיד את זה ככה, קדמה או פריצות דרך טכנולוגיות מעולם לא היו גבוה ברשימת העדיפויות של דאצ'יה. הם היו - בכוונת מכוון - הכי רחוקים שאפשר מחוד החנית. אבל גם כשלוקחים את כל זה בחשבון, הסנדרו הייתה עד היום מיושנת מדי.

    מילא היעדר בקרת שיוט או בטיחות אקטיבית כלשהי, אבל למרות מחיר של פחות מ-60 אלף שקלים קשה לקבל ב-2019 מכונית שנמכרת ללא מערכת מולטימדיה ולו הבסיסית ביותר. גם אחרי מתיחת הפנים שעברה הסנדרו לאחרונה לא שינתה את המצב באופן דרסטי, זאת כאשר שאר העולם כמובן לא עומד על השמרים.

    דאצ'יה סנדרו 2019

    ובכן, כעת משיקה דאצ'יה גרסה חדשה לסנדרו, ועושה בה כמה שינויים שעדיין כמובן לא יגרמו לה לקפוץ לראש הקטגוריה, אבל בהחלט יעזרו לה לצמצם את הפער עם המכוניות הממוצעות שבה. וכל זה, כמו לפני כן, במחיר נמוך מזה של מכונית מיני אוטומטית.

    הגרסה החדשה של הסנדרו תיקרא לוריאט Pack, והיא תכלול בקרת אקלים, 4 חלונות חשמל, מערכת מולטימדיה עם מסך 7 אינץ' ואפילו קישוריות אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו. את המפרט המלא תוכלו לקרוא כאן.

    דאצ'יה סנדרו 2019

    לצד האבזור המשופר, מקבלת הסנדרו גם מנוע חדש, חסכוני יותר (ממוצע מוצהר של 18.5 ק"מ לליטר לעומת 17.2 בדגם הקודם), אבל גם חלש יותר. למנוע שלושה צילינדרים ונפח של 1.0 ליטר (1.2 ל', 4 ציל') עם הספק מרבי של 73 כ"ס (75) ו-9.7 קג"מ (10.9) שישודך לתיבת חמשיה הילוכים ידנית.

    כעת נוצר מצב מוזר בו הגרסה האוטומטית והיקרה יותר, אמנם מצויידת במנוע חזק יותר עם 90 כ"ס, אבל מאובזרת משמעותית פחות טוב מהגרסה הידנית. שזה משהו שלא ראינו כבר הרבה מאוד שנים בשוק הרכב הישראלי.

    dddd