תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט חושפת את הטריילבלייזר - שוב

    שברולט

    שברולט חושפת את הטריילבלייזר החדש, שימוקם בין הטראק לאקווינוקס, ואם אתם מבולבלים מזה, אתם לא לבד. במהלך 2020 בישראל

    • 30-05-2019
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    זוכרים שפעם, בשנות ה-80-90 היה לשברולט רכב שטח קשוח וגדול שנקרא בלייזר? מצוין. אותו בלייזר, הפך במרוצת השנים לטריילבלייזר, אחרי מספר שנים כרמת גימור של הבלייזר. חכו, אל תתבלבלו עדיין. הייצור של הטריילבלייזר "הזה" הופסק ב-2009, כאשר בדרום אמריקה ובאסיה השם עדיין משמש דגם אחר. ב-2018 הודיעה שברולט שהיא מחזירה את השם בלייזר שינשא ע"י דגם חדש לחלוטין והרבה פחות קשוח מקודמו. ופה, לפחות כך כולנו חשבנו, נגמר הסיפור.

    אלא שאמש חשפה שברולט את הטריילבלייזר, שיהיה גם הוא קרוסאובר, אבל קטן יותר, ויתמקם בין הטראקס לאקווינוקס.הטריילבלייזר הזה, יגיע לישראל במהלך 2020, כנראה במקביל או מעט אחרי תחילת שיווקו בארצות הברית, שכן הוא נחשף כ"מודל 2021".

    שברולט טריילבלייזר 2021

    בעצם, אם חושבים על זה רגע, הסיפור הזה אפילו פחות הגיוני. שכן הטריילבלייזר המקורי, אחרי שהיה רמת גימור של הבלייזר, נותק ממנו כאמור והפך לדגם עצמאי וגדול יותר. וזה בדיוק ההיפך ממה שקורה עכשיו - בלייזר גדול, וטריילבלייזר קטן יותר.

    מלבד שתי תמונות, שברולט עדיין לא חושפת כמעט שום מידע על הטריילבלייזר החדש ומספקת באמירות על העיצוב שלו ואפשרויות ההתאמה האישית ושאר מלל שיווקי. מה שהיא כן חושפת זה חלק מרשימת האבזור שלו שתכלול בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, וכאופציה גם בקרת שיוט אדפטיבית, סייען חניה ומצלמת רוורס "ברזולוציה גבוהה".

     

    dddd