תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קאדילק
  • קאדילק CT6
  • קאדליק CT6 המחודשת בישראל

    קאדילק CT6

    שנתיים בלבד אחרי השקת הדגם, מגיעה לישראל מתיחת הפנים של ספינת הדגל של קאדילק עם גיר חדש, עוד בטיחות, מתלים אדפטיביים והיגוי אחורי. המחיר עדיין נמוך

    • 29-05-2019
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    קאדילק CT6, ספינת הדגל של היצרנית ובעצם דגם הפול-סייז האמיתי הראשון שלה מאז הפליטווד של שנות ה-80-90 (ה-DTS וה-XTS היו קטנות יותר), נחתה בישראל רק לפני כשנתיים, וכעת כבר משיקה היבואנית את מתיחת הפנים. למען הדיוק, יש לציין כי לא מדובר בצעד חריג, ומתיחות פנים מבוצעות בשוק הצפון אמריקאי בתדירות גבוהה יותר.

    קאדילק CT6 2019

    השינויים במתיחת הפנים של ה-CT6 מקיפים ורחוקים מלהסתכם בסתם החלפת פגושים או גריל. היא מקבלת תיבת הילוכים חדשה עם עשרה הילוכים, בולמי זעזועים אדפטיביים, מערכת לראיית לילה, סינון רעשים אקטיבי והיגוי אחורי אקטיבי. בנוסף, שופרו גם חלק מהמערכות הקיימות - בקרת האקלים כעת מפוצלת לארבעה איזורים, מערך המצלמות ההיקפיות קיבל רזולוציה גבוהה יותר, והמראצלמה (מראה+מצלמה. אתם תראו, זה עוד יתפוס) האחורית שופרה עם איכות גבוהה יותר וזום.

    גם מערך הבטיחות שופר, וכולל כעת התרעה על הולכי רגל ובלימת חירום ברוורס לצד המערכות המוכרות שכוללות בלימת חירום, תיקון סטיה מנתיב, ניטור שטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית עם סייען פקקים. את המפרט המלא תוכלו לקרוא כאן.

    קאדילק CT6 2019

    המנוע נותר ללא שינוי - 3.6 ליטר עם 335 כ"ס ו-39.2 קג"מ, אבל למרות תיבת ההילוכים החדשה, צריכת דלק לא השתנתה וקאדילק ממשיכה להצהיר על 7.6 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית ו-11.5 מחוץ לעיר. את נתוני הביצועים אנחנו לא יכולים לספר לכם, כי היצרנית פשוט לא פרסמה אותם.

    ה-CT6 המחודשת, כמו קודמתה, תימכר ברמת גימור אחת - פרימיום לקשרי (הקודמת הייתה רק לקשרי, בלי פרימיום) ומחירה יעמוד על 590,000 ₪. יקר ב-40,000 ₪ מהדגם המוחלף, אבל עדיין זול במאות אלפי שקלים מכל שאר המכוניות בגודל הזה.

     

    dddd