תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • דאצ'יה
  • דאצ'יה דאסטר
  • דאצ'יה דאסטר מקבל מנועים חדשים

    דאצ'יה דאסטר

    דאצ'יה דאסטר מקבל את זוג מנועי ה-1.3 ליטר החדשים עם 131 ו-150 כ"ס. החל מ-95,000 ₪

    • 04-04-2019
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: פבל צ'רניצקי

    הזכרון שלי לא משהו, אבל למיטב זכרוני זו רק הפעם השניה בשנים האחרונות שאני זוכר שקרה דבר כזה - מנועים של מרצדס ברכב פנאי-שטח עממי במיוחד. בפעם הקודמת זה קרה בסאנגיונג, אז הושתלו מנועים של היצרנית הגרמניה ברקסטון ובמוסו. הפעם, במסגרת שילוב פעולה נרחב שרץ כבר שנים רבות - מקבל הדאסטר את אחד מהמנועים שמשרתים בימים אלו ממש את מרצדס A קלאס.

    דאצ'יה דאסטר 2019

    בדאסטר הסידור מעט שונה - הוא מקבל שתי גרסאות הספק מוחלשות מעט של אותו מנוע 1.33 ליטר טורבו בנזין שלא מזמן הגיע גם לרנו מגאן ולניסאן קשקאי. ב-A קלאס מפיק המנוע 136 ו-163 כ"ס ואילו בדאסטר הם מפיקים 131 ו-150 כ"ס. הבדל נוסף הוא שכאן כל גרסה הינה ייעודית לרמת גימור אחרת.

    גרסת לוריאט הבסיסית מקבלת את המנוע החלש יותר, שמפיק 24.5 קג"מ, מאיץ למאה קמ"ש תוך 11.1 שניות ומציג צריכת דלק משולבת של 16.4 ליטר. גרסת פרסטיג' הבכירה נהנית ממומנט של 25.5 קג"מ, תאוצה של 10.4 שניות למאה קמ"ש וצריכת דלק משולבת זהה (סיכוי נמוך שהיא תהיה זהה גם בעולם האמיתי). בשני המקרים תיבת ההילוכים תהיה ידנית וההנעה היא קדמית בלבד.

    דאצ'יה דאסטר 2019

    מחירה של גרסת לוריאט יעמוד כאמור על 95,000 ₪ ורשימת האבזור שלה נותרה ללא שינוי והיא כוללת מערכת מולטימדיה עם מסך 7 אינץ', בקרת שיוט, מצלמת רוורס ועוד.

    גרסת פרסטיז' תדרוש מכם להיפרד מ-105,000 ₪ ותוסיף כניסה והנעה ללא מפתח, מצלמת היקפית, בקרת אקלים וחישוקים קלים. בשתי הגרסאות תקבלו התרעת סטיה מנתיב והתרעת התנגשות, ובדגם הפרסטיז' תתווסף גם מערכת ניטור שטחים מתים. את המפרט המלא תוכלו לקרוא כאן.

     

    dddd