תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קרייזלר
  • קרייזלר גרנד וויאג'ר
  • קרייזלר פסיפיקה
  • קרייזלר פסיפיקה מושק בישראל

    קרייזלר גרנד וויאג'ר

    תכירו את הקרייזלר פסיפיקה, המחליף של הגראנד וויאג'ר הותיק. שלכם בתמורה ל-289,900 ש"ח.

    • 13-08-2018
    • מאת: משה בדש | צילום: יצרן

    הפסיפיקה הושק בארה"ב באמצע שנת 2016, וכעת הגיע לישראל, מצויד במנוע מעודכן, תיבת הילוכים בעלת 9 יחסי העברה ומערכות בטיחות עדכניות. אם אתם צריכים רכב גדול, שיוכל להוביל 7-8 נוסעים כולל הציוד שלהם, אין לכם יותר מידי אופציות, אבל היום מצטרפת לרשימה המצומצמת הזאת מועמדת חדשה – קרייזלר פסיפיקה.
    הפסיפיקה רכב גדול, מאוד, אבל זה רק בסטנדרטים שלנו. בארה"ב הוא בסך הכל מיניוואן. בסיס הגלגלים משתרע על פני 3.01 מטר, האורך הכללי עומד על 5.17 מטר, הרוחב עם נתון של 2.02 מטר, והוא מיתמר לגובה של 1.77 מטר. המשקל עומד על כמעט 2 טון עם נתון של 1,964 ק"ג.

    כדי להזיז את כל זה, הפסיפיקה מקבל מנוע V6 אטמוספרי בנפח 3.6 ליטר עם הספק של 280 כ"ס ומומנט של 35.5 קג"מ, תיבת ההילוכים היא אוטומטית בעלת 9 יחסי העברה. עם כזה גודל ומשקל, ומנוע בריא, לא מפתיע שנתון צריכת הדלק הרשמי עומד על 10.7 ליטר ל-100 ק"מ בנסיעה משולבת, ואלה נתוני היצרן, מה שאומר שבפועל זה אפילו פחות טוב.

    מצד שני, יש לכם תא מטען בנפח של 914 ליטר, וזה בלי לקפל את המושבים. אם זה לא מספיק לכם, תוכלו לקפל את השורה השלישית ולקבל תא מטען בנפח 2,478 ליטר. עדיין לא מספיק? אין בעיה. קפלו גם את שורת המושבים האמצעית ותקבלו 3,978 ליטר של נפח איחסון.
    הקיפול עצמו ייקח שניות בודדות ורצפת הרכב תהיה שטוחה לחלוטין, הודות למערכת קיפול המושבים של קרייזלר – Stow ‘n Go.

    הפסיפיקה תשווק בשתי רמות אבזור, Touring L הבסיסית ו-Limited הגבוהה. בגרסת הבסיס תקבלו 7 מושבים, חישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינץ', ריפודי עור, מערכת Keyless לכניסה והנעה ללא מפתח, דלתות צד ודלת תא מטען בפתיחה חשמלית, מושב נהג חשמלי, מושבים מחוממים, בלם חניה חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים, וילונות הצללה לשורת המושבים השנייה והשלישית ומערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 7 אינץ' ו-6 רמקולים. הגרסה המאובזרת יותר מוסיפה על כל זה חישוקי 18 אינץ', גג פנורמי משולש, מושב נוסע חשמלי, חימום למושבים בשורה השנייה, אוורור במושבים לנהג ולנוסע, ומערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 8.4 אינץ' ו-13 רמקולים. גרסת שמונה מושבים קיימת, ותהפוך את השורה האמצעית לספסל המכיל שלושה אנשים במקום שני אנשים כפי שהוא קיים בגרסה בעלת שבעה מושבים. את רשימת האבזור המלאה, תוכלו לראות כאן.

    ברמת האבזור הבסיסית, מערכות הבטיחות כוללות 8 כריות אוויר, ניטור שטחים מתים, התרעה על תנועה חוצה מאחור וחיישני נסיעה לאחור עם בלימה אוטומטית. אם תרכשו את הגרסה המאובזרת יותר תקבלו בנוסף לכל אלה, גם תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עם מצב "פקקים", בלימת חירום אוטומטית למניעת התנגשות ומערך מצלמות היקפיות עם חניה אוטומטית. גם בגרסה המאובזרת יותר, הפסיפיקה מקבלת מערכת מובילאיי. לא בגלל שהיא צריכה אותה, אלא בגלל החוק הישראלי שדורש התקנת מערכת התרעה גם ברכב שיבלום בעצמו במידת הצורך. ישראל במיטבה.

    הגרסה הבסיסית תעלה לכם 289,900 ש"ח, בעוד שעל הגרסה המאובזרת תצטרכו לשלם 349,900 ש"ח.

    בארה"ב משווקת גם גרסת פלאג-אין הייבריד, שלא מיובאת לישראל.

     

    יש לכם משהו לספר לנו על הפסיפיקה? רעיונות לשימושים לתא מטען גדול כל כך? הצטרפו לדיון בפורום.

    dddd