תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אלפא
  • דודג'
  • סובארו
  • פיאט
  • קרייזלר
  • ג'יפ
  • סמל"ת משיקה מחדש את ג'יפ וקרייזלר

    קרייזלר

    שלושה חודשים אחרי ההכרזה, סמל"ת מודיעה על תחילת השיווק של דגמי ג'יפ וקרייזלר בישראל

    • 17-01-2017
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרנים

    זה מהלך שמתבשל - לפחות ברמה העולמית - כבר מאז 2009. אז הגישה קרייזלר לממשלת ארה"ב בקשה לעזרה כלכלית פן תפשוט רגל. לעזרתה הגיעה לא רק הממשלה הפדרלית אלא גם קונצרן פיאט. בסופו של דבר, בינואר 2014 פיאט השלימה את הרכישה וכיום היא בעלת 100% ממניות קרייזלר.

    מאוחר יותר הודיעה פיאט כי בכוונתה לאחד את פעילות המותגים שלה תחת קורת גג אחת גם אצל הספקיות שלה ברחבי העולם, ואצלנו זו הייתה סמל"ת. כבר בחודש ספטמבר האחרון התבשרנו כי פעילות הייבוא של כל מותגי קרייזלר - ג'יפ, דודג', ראם וכמובן קריילזר עצמה, נרכשה ע"י סמל"ת ושקבוצת מכשירי תנועה, תישאר לעת עתה רק עם סוזוקי.

    היום כינסה סמ"לת מסיבת עיתונאים חגיגית (וארוכה מאוד. כי מה לעשות שצריך לכסות כמות דו ספרתית של מותגים) במהלכה סיכמה את שנת 2016 וסיפרה על 5.2% צמיחה במסירות עם 14,279 רכבים שעלו על הכביש. לאחר מכן, פנה אורי להב, מנכ"ל הקבוצה, לדבר על תחילת שיווק דגמי ג'יפ וקרייזלר, ודגמים נוספים שצפויים להגיע.

    הדבר הראשון שעשתה סמל"ת היה לתקן מהלך שהרים לא מעט גבות - תמחור הג'יפ רנגייד. היבואנית החדשה הורידה את מחיר הכניסה שלו מ-170,000 שקלים ל-156,000 ש"ח. הוזלה משמעותית אמנם, אך לא כזו שמכניסה אותו למרכז התחרות כפי שהיינו רוצים.

    הדגם השני הוא ג'יפ צ'רוקי, הוא מוזל ב-10,000 שקלים למחיר התחלתי של 210,00 ש"ח לגרסת הספורט ובנוסף, תגיע גרסה - לונג'יטוד, שתעלה 215,000 שקלים.

    ג'יפ גרנד צ'רוקי, שעבר לאחרונה מתיחונת פנים קטנה, מושק במחיר שמתחיל ב-325,000 ש"ח.

    האחרון במותג ג'יפ הוא הרנגלר, שמקבל גרסת רוביקון שלוש דלתות במחיר של 300,000 ש"ח.

    כמו כן, בפאראפרזה על דבריו של להב, סמל"ת מתחילים מאפס עם דגמי קרייזלר, ג'יפ ודודג'. הם מעוניינים לייבא את כל הדגמים וכל רמות הגימור שהם יוכלו לקבל מהיצרן, ובהקשר לכך ציין כי בהמשך הדרך יושקו רמות גימור חדשות לכל דגמי ג'יפ.

    לצד ג'יפ, הודיע להב גם על דגמים חדשים שיגיעו בהמשך השנה:

    אל פיאט טיפו, שמכרה בגרסת הסדאן שלה את כל ההקצאות שקיבלה סמל"ת וצפויה להכפיל את כמות המסירות בשנה הבאה, צפוי להצטרף דגם ההאצ'בק בתפר שבין ברבעון הראשון לשני (חודשים מרץ-אפריל). מאוחר יותר, סביב אמצע השנה, יגיע גם דגם הסטיישן שצפוי להימכר גם בגרסאות דיזל אוטומטיות.

    בחודש מרץ צפויה להגיע סובארו אימפרזה חדשה, ובתחילת הרבעון השני צפוי להגיע הסטלביו, הקרוסאובר הראשון של אלפא. באוגוסט-ספטמבר צפוי להגיע הדור החדש של ג'יפ קומפאס ובסוף השנה יגיע קרייזלר פסיפיקה, שלגביה הדגיש להב כי סמל"ת מעוניינת לייבא את כל היצע הגרסאות - כולל זו ההיברידית. אם יתאפשר כמובן.

    רוצים לדבר איתנו על סמל"ת, דגמי ג'יפ, פיאט, או כל דבר אחר? בואו לפגוש אותנו בפורום.

    dddd