תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סוזוקי
  • סוזוקי קרוסאובר
  • קריאת תיקון לבעלי סוזוקי קרוסאובר

    סוזוקי קרוסאובר

    חברת מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי לישראל מודיעה על קריאה לתיקון של דגמי הקרוסאובר משנות הייצור 2013-2016 בשל כשל אפשרי בפתיחת כריות האוויר במושבים

    • 08-05-2016
    • מאת: הודעת יח"צ, צילום: יצרן

    הרינו להודיע לכל לקוחותינו בעלי סוזוקי SX4 קרוסאובר, משנה קלנדרית 2016-2013, כי יצרנית הרכב, חברת סוזוקי, הודיעה על הצורך לבצע "קריאת שירות חוזרת" (ריקול)  לחלק מהמכוניות מדגם זה, לצורך החלפת ריפוד משענת המושבים הקדמיים.

    קריאת השירות נובעת מחשש שתפר הריפוד באזור כרית האוויר שבמושבים הקדמיים, אינו מתאים ועלול להשפיע על תזמון פתיחת כרית האוויר הצדית.  לכל בעלי המכוניות בהן יש לבצע את התיקון, תשלח הודעה בכתב. עם זאת, לקוח שמבקש לבדוק אם מכוניתו נכללת בקריאת השירות, יכול להתקשר לאגף השירות של החברה בטלפון 1-700-701-900 או באתר השירות של מכשירי תנועה www.ael-service.co.il  תחת לשונית קריאות שירות.

    את התיקון המתבקש על פי קריאת השירות, ניתן לבצע בכל אחד ממוסכי השירות המורשים שלנו, בכל רחבי הארץ. רשימת המוסכים מפורטת באתר האינטרנט של שירות מכשירי תנועה il.co.service-ael.www)  לשונית רשת מוסכים). לתיאום ביקור במוסך ניתן להתקשר למוקד מוסכי השירות בטלפון 03-6909303. התיקון יבוצע ללא תשלום והזמן הנדרש לכך הוא כשעתיים.

    לתשומת לבכם, על פי תקנה 306 א' לתקנות התעבורה, בעל רכב אשר לא יבצע את הקריאה החוזרת תוך 6 חודשים מיום קבלת מכתב זה, לא יחדש משרד התחבורה – רשות הרישוי את רישיון הרכב, וכן, על פי תקנה 306 ג' לתקנות התעבורה, לא יוכל בעל הרכב לבצע העברת בעלות

    dddd