תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • לנציה
  • לנציה אפסילון
  • לנצ'יה אפסילון 2016 – עוד מתיחת פנים

    לנציה אפסילון

    לנצ'יה אפסילון עוברת מתיחת פנים קלה נוספת, אך עתידו של המותג נראה אפור מתמיד.

    • 20-09-2015
    • מאת: אלירן אברזל

    מותג הרכב האיטלקי לנצ'יה גווע לו לאיטו בשנים האחרונות, מבלי שהוא מצליח להציג הצלחות כלשהן בשוק האירופאי. לא ממש ברור מדוע ממשיכה קבוצת פיאט, בעלת הבית בלנצ'יה, להנשים בצורה מלאכותית את המותג למרות שלל ניסיונות להחיות את המותג האיטלקי הוותיק. הניסיון האחרון בהחייאה כלל השקה של כמה דגמים חדשים תחת כנפי המותג, אך למעשה היה זה ניסיון לשווק באירופה רכבים אמריקאים מבית קרייזלר תחת המותג האיטלקי. כצפוי הניסיון הזה לא צלח ולאחרונה הודיעה לאנ'ציה כי תהפוך להיות יצרנית רכב של דגם אחד – האפסילון. עכשיו מודיעה לנצ'יה על מתיחת פנים נוספת לאפסילון, מתיחת הפנים המי-יודע-כמה במספר.

    נכון לעכשיו ישראל היא אחת מהמדינות היחידות באירופה בה ממשיכה לנצ'יה למכור מכוניות. עדיין לא ברור האם האפסילון המעודכנת תגיע לישראל או שבסמל"ת, יבואנית לנצ'יה לישראל, ינצלו את ההזדמנות כדי לחסל סופית את המותג הגוסס גם בישראל. מתחילת השנה ועד לסוף חודש ספטמבר הנוכחי מסרה לנצ'יה בישראל שני רכבים בלבד.

    לנצ'יה אפסילון 2016

    אל תצפו כאן לשינויים גדולים במיוחד. הרצון להשקיע במותג השוקע מינימלי וכמות השינויים בהתאם. לנצ'יה אפסילון המחודשת לשנת 2016 מקבלת גריל קדמי בעיצוב חדש, קטן יותר מהגריל של הדגם היוצא. הפגוש הקדמי עוצב גם הוא מחדש וכעת הפס הכסוף שבתוכו רץ לאורך כל אורכו של הפגוש. בנוסף מקבלת האפסילון תוספת של שני צבעים חיצוניים חדשים – לבן שנהב "שיקי" וכחול "בלו-די-בלו".

    גם בתוך תא הנוסעים רשימת השינויים כוללת כמה עדכונים מינוריים. ריפודי המושבים עודכנו, הדש-בורד קיבל פלסטיקה באיכות משופרת, לוח השעונים קיבל רקע חדש, ידית ההילוכים עוצבה מחדש והקונסולה המרכזית תוכננה מחדש כך שכעת היא תכיל תא אכסון נוסף. בנוסף מקבלת האפסילון את מערכת המולטימדיה הנוכחית של קבוצת פיאט-אלפא, מסדרת ה-Uconnect. מערכת זו כוללת מסך מגע צבעוני בגודל סמלי של 5 אינטש', חיבור בלוטות', כפתורי שליטה מההגה ושליטה קולית.

    המפרט הטכני של לנצ'יה אפסילון נותר ללא שינוי משמעותי. האפסילון תמשיך להימכר עם שני מנועי בנזין, מנוע דיזל אחד ושתי גרסאות מונעות בגפ"מ (LPG). היצע מנועי הבנזין כולל את מנוע ה-1.2 ליטר 69 כוחות סוס המוכר מדגמי הפיאט 500 שמשודך לגיר ידני בלבד ואת מנוע ה-900 סמ"ק 2 צילינדרים טורבו-בנזין 85 כוחות סוס המוכר מדגמי האלפא מיטו וישודך לגיר ידני או רובוטי עם מצמד בודד. גרסת הדיזל תצויד במנוע ה-1.3 ליטר טורבו-דיזל עם 95 כוחות סוס. גרסאות הגז הן למעשה הסבות של מנועי בנזין, שיגיעו עם ערכת הנעה בגז מקורית מהמפעל.

    לנצ'יה אפסילון 2016

    dddd