תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • רנו
  • דאצ'יה
  • דאצ'יה דאסטר
  • רנו חושפת טיזר לטנדר הראשון שלה

    דאצ'יה דאסטר

    בעוד עשרה ימים תחשוף רנו טנדר ראשון על בסיס הדאצ'יה דאסטר. היום היא משחררת תמונות ראשונות

    • 09-06-2015
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    ב-18 ליוני תחשוף רנו טנדר חדש - וראשון - בתערוכת בואנוס אייריס. היום חושפת היצרנית הצרפתיה את התמונות הראשונות של המכונית שתתבסס על דאצ'יה דאסטר ותציע לרוכשים, כך עפ"י רנו, קבינה כפולה אמיתית וארגז הטענה בעל מידות נדיבות.

    רנו טנדר

    למען האמת, אין הרבה הפתעה בכך שרנו רוצה להיכנס לשוק הטנדרים שכן כבר היום היא אחת השחקניות החזקות ביותר בשוק הרכבים המסחריים באירופה. גם הקונספט דאצ'יה אורוצ', שהוצג בסוף 2014 היה רמז עבה במיוחד לכך שכוונותיה של רנו אמיתיות ורציניות. למעשה, בפורטפוליו של רנו נמצא גם טנדר דאצ'יה אמיתי לגמרי שהגיע לייצור, גם הוא מבוסס על הדאסטר. אם כי מדובר היה בדגם במפרט ספציפי שהורכב במיוחד ונמכר רק ללקוח אחד - חברת הגז הגדולה ברומניה - במהדורה מוגבלת של 500 יחידות.

    הפיתוח של הטנדר גם הוא לא יהיה משימה זרה עבור רנו. באירופה ודרום אמריקה משווק הקונצרן את הניסאן נבארה ובצפון אמריקה זוכה הטייטאן לפופולאריות לא מעטה. יחד עם זאת, למרות הנסיון הרב של הקונצרן בפיתוח טנדרים, סביר להניח שהדגם שייחשף לא יהיה גרסתה של רנו לניסאן נבארה, מה גם שרנו עצמה הכחישה את העובדה שהשתיים יתבססו על אותם מכלולים.

    דא'ציה אורוצ'

    כפי שהיה בעבר, דגמי דאצ'יה המשווקים תחת המותג רנו מיועדים אך ורק למדינות מתפתחות ואינם עוברים תקינה אירופאית וכפועל יוצא גם אינם מגיעים לישראל. כך שאנחנו, למרות חיבתנו הרבה לטנדרים בפרט ולטנדרים קטנים וקשוחים בפרט, לא מצפים לראות את הטנדר של דאצ'יה מגיעה אלינו בקרוב.

     

    dddd