תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה קורולה
  • טויוטה קורולה 2015 משתדרגת

    טויוטה קורולה

    יוניון מוטורס משדרגת את רשימת האבזור של הקורולה GLI ומוסיפה צבע חדש למבחר ללא שינוי במחירים

    • 02-03-2015
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    חודשיים אחרי פתיחת שנת 2015 טויוטה מתייצבת במקום השני בטבלת המסירות. למרות ההתחזקות המשמעותית שלה, נראה שטויוטה קורולה, המכונית הנמכרת ביותר בישראל בשנת 2014, עדיין לא הייתה מספיק אטרקטיבית כדי להביא את טויוטה למקום הראשון.

    טויוטה קורלה

    את החודשיים הראשונים של 2015 סגרה טויוטה עם 5,852 מסירות, כאשר הקורולה אחראית ל-2,618 מסירות. אך זה כאמור לא הספיק לטויוטה לעקוף את יונדאי, שממשיכה להחזיק במקום הראשון עם 7,035 מסירות בזכות ה-i35 שמציגה רשימת האבזור מרשימה מאוד ביחס לקטגוריה.

    אי לכך, נראה שבטויוטה החליטו לתת לקורולה זריקת אטרקטיביות. חלקה הראשון מגיע בדמות צבע חדש - חום "אספרסו" - שיתווסף להיצע, בעוד החצי השני, והמעניין יותר הוא מספר תוספות לרשימת האבזור של דגם GLI, גם בגרסה הידנית וגם באוטומטית. פריטי האבזור שמצטרפים הם בקרת שיוט עם מגביל מהירות, כניסה והנעה ללא מפתח (מערכת Key-less וכפתור הנעה) וחישוקים קלים בעיצוב חדש.

    טויוטה קורלה

    למרות התוספת לאבזור, מחירי הקורולה GLI נשארים ללא שינוי ויעמדו על 125,000 ש"ח לגרסה הידנית ו-131,000 ש"ח לגרסה האוטומטית. תוספות האבזור והשארת המחיר ללא שינוי הופכת את גרסת SUN, שמלכתחילה יועדה לציי רכב, לעוד פחות רלוונטית לרוכשים פרטיים, עם מחיר של 129,000 ש"ח. 

    dddd