תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

כל החידושים בעולם הביטוח לרכב

עולם הביטוח מתחדש ומציע לכם סוגים חדשים של ביטוח שיתאימו טוב יותר לצרכים שלכם.

  • 21-10-2014
  • מאת: תוכן שיווקי

הרכב שלכם הוא נכס לכל דבר אשר מוביל אתכם ממקום למקום ואתם צריכים להרגיש בטוחים בתוכו. אם כבר יש לכם רכב אז בוודאי יש לכם גם ביטוח ולמרות זאת כדאי שתבררו אודות הביטוחים השונים המוצעים לכם. הביטוח של הרכב שלכם יכול להיות עבורכם, עבור פגיעות חו"ח באחרים ואפילו כנגד גניבות. כל אחד רוצה להרגיש הכי בטוח בעולם ובדיוק לצורך כך קיים ביטוח. על מנת להיות מוגנים באמת חשוב לבחור את הביטוח שעונה על הקריטריונים שתואמים את דרך החיים שלכם. יש להבין כי אם יש ברשותכם רכב אתם חייבים שיהיה לכם ביטוח חובה ועם זאת רבים בוחרים להרחיב את הביטוח שלהם על מנת שזה יענה על הצרכים השונים במידה ואלו יעלו.

ביטוח מקיף

ביטוח מקיף הוא ביטוח שיגן עליכם ועל הרכב שלכם בכל מצב. גם אם הרכב שלכם יפגע מסיבה שונה כמו למשל אם ביצעתם חניה אחורה יתר על המידה ונתקלתם בעמוד, תוכלו להפעיל את הביטוח. הביטוח המקיף מתאים במיוחד לרכבים בשווי גבוה שכל פגיעה בהם עלולה לעלות לכם ביוקר. אם תבחרו לבצע את הביטוח המקיף תוכלו להיות רגועים בכל מצב, מפגיעה ועד גניבה תוכלו להפעיל אותו.

ביטוח לנהג צעיר

נהגים צעירים הם פחות מנוסים ממבוגרים ולכן יש צורך להתאים להם את הביטוח המיוחד שלהם. אם יש לכם נהג צעיר בבית חשוב שתציינו זאת בפני חברת הביטוח שלכם על מנת שזו תתאים לכם את הביטוח הטוב ביותר למשפחה שלכם. לאחר שתתאימו לעצמכם ולמשפחתכם את הביטוח המושלם תוכלו להיות רגועים. כמובן, במקביל לביטוח חשוב מאד ללוות את הנהגים הצעירים, לעזור להם לצבור ניסיון ולהיות לצדם כדי שהם יוכלו לפתח אינסטינקטים טובים יותר על הכביש.

ביטוח למבוגרים

ככל שאתם מתבגרים אתם יכולים ליהנות מניסיון הכביש שלכם גם בביטוח ולא רק בחיי הכביש. אתם תשימו לב כי ככל שגילכם עולה כך עלויות הביטוח שלכם פוחתות. ביטוח למבוגרים הולך ונהיה אטרקטיבי יותר ככל שאתם עולים בגיל וככל שהעבר שלכם בתחום הנהיגה טוב יותר.

ביטוח אישי לרכב

ביטוח אישי לרכב הוא ביטוח אשר מתאים לצרכים האישיים שלכם. הביטוח האישי כולל מרכיבים שונים לרבות:

  • ביטוח חובה- זהו הביטוח הבסיסי שהעלויות שלו קבועות וקשורות בסוג הרכב, הדגם והשנה שלו. ביטוח החובה מגן עליכם במקרים של תאונה בה אתם נפגעתם או הצד השני.
  • ביטוח צד ג'- ביטוח אשר מיועד להפעלה במקרה של תאונה בה מעורב צד אחר וישנה פגיעה במכונית האחרת שדורשת תיקון.
  • ביטוח מקיף- ביטוח אשר מגן עליכם בכל מקרה שלא יהיה כולל גניבת הרכב או פגיעה משמעותית של הרכב.

על מנת לדעת איזה ביטוח הכי מתאים לכם כדאי מאד שתשמעו על ההצעות השונות של חברת הביטוח ותבחנו את העלויות השונות אל מול התועלת שתוכלו לקבל

dddd