תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • יונדאי
  • יונדאי i10
  • יונדאי i10
  • יונדאי i10 החדשה – פרטים נוספים

    יונדאי i10

    ה-i10 החדשה של יונדאי תהיה מרווחת, בטיחותית ומאובזרת מקודמתה. בתחילת 2014 היא צפויה להגיע גם לישראל, עם מבחר של שני מנועי בנזין.

    • 11-09-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    יונדאי i10 החדשה, שנחשפה אמש בתערוכת הרכב של פרנקפורט, אמורה לשמר את ההצלחה הנאה של ה-i10 בסגמנט מכוניות המיני. ה-i10 הנוכחית נמכרה בלמעלה מ-450  אלף יחידות מאז החל שיווקה בשנת 2007, כששנת השיא שלה הייתה 2009 עם כ-107 אלף מכירות. ביונדאי מקווים כי הדגם החדש יצליח למלא את מקומה ולהגיע לכ-74 אלף מכירות במהלך שנת 2014, שתהיה גם שנת שיווקו הראשונה של הדגם באירופה.

    יונדאי i10 החדשה

    הדור החדש של יונדאי i10 תוכנן למעשה לגמרי מחדש. הוא יושב על פלטפורמה חדשה, גדולה וקשיחה מהפלטפורמה הנוכחית. הדור החדש יציע ממדים גדולים משל הדגם היוצא, עם אורך כללי של כ-366 סנטימטרים (תוספת של כמעט עשרה סנטימטרים לעומת הדגם היוצא) ותוספת מכובדת לרוחבה של המכונית (166 סנטימטרים, תוספת של כ-6.5 סנטימטרים). ביונדאי מבטיחים שיפור ניכר במרווח הפנים, עם תוספת של כ-27 ליטרים לנפח תא המטען (252 ליטרים כעת) ותוספת של כארבעה סנטימטרים למרווח הרגליים במושב הקדמי.

    דווקא בהיצע המנועים לא צפוי שדרוג משמעותי. ה-i10 תמשיך להימכר עם שני מנועי בנזין ומבחר של שתי תיבות הילוכים. מנוע ה-1.1 ליטר בנזין שהוצע בגרסת הבסיס יוחלף במנוע 1 ליטר (3 צילינדרים) חדש מסדרת Kappa (מנוע זהה לזה שקיים בקיה פיקנטו הידנית). למנוע הספק מרבי של 69 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-10 קג"מ. מנוע זה יוצע גם בגרסה המיועדת להנעה בגז טבעי (LPG). בנוסף יוצע גם מנוע בנפח 1.25 ליטר, עם הספק מרבי משודרג - 87 כוחות סוס (לעומת 78 כוחות סוס בדגם היוצא).
    שני הדגמים יוצעו עם תיבת הילוכים ידנית (5 הילוכים) או עם תיבת הילוכים אוטומטית (4 הילוכים).

    יונדאי i10 החדשה

    שיפור ניכר צפויה להציג יונדאי i10 החדשה בנושא האבזור. הדגם החדש, כך מבטיחים ביונדאי, יהיה הבטוח ביותר בקטגוריה ויציע 6 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות, מערכת לניתור לחץ אוויר בצמיגים והתראה על אי חגורת בטיחות - כסטנדרט בכל הדגמים. כאופציה תציע יונדאי גם בקרת שיוט, מגביל מהירות אלקטרוני, חימום לגלגל ההגה, חימום למושבים הקדמיים, מערכת עזר לזינוק בעליה (HAC), בקרת אקלים דיגיטלית, מערכת כניסה ללא מפתח ותאורת DRL מבוססת LED.

    יונדאי השקיעה כ-475 מיליון אירו במפעל הייצור החדש של ה-i10 החדשה, בעיר איזמיט שבטורקיה, ממנו ישווקו הרכבים כל השוק האירופאי. המפעל צפוי להתחיל לייצר את המכוניות לקראת סוף השנה, אז גם יחל השיווק במספר שווקים אירופאיים. אלינו צפוי להגיע הרכב רק לקראת סוף הרבעון הראשון של שנת 2014.

    קבלו הצעה אטרקטיבית ברכישת i10 חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    יונדאי i10 החדשה

    dddd