הגרסה הספורטיבית של ה-208 מגיעה בימים אלו לישראל, לאחר תקופת המתנה ארוכה. לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, פתחה בימים האחרונים במסע פרסום טלוויזיוני לקראת הגעתה של פיג'ו 208GTi ארצה. ה-GTi החדשה נחשפה לראשונה לפני כשנה עם הבטחה מצד פיג'ו להחזיר עטרה ליושנה ולהציע התנהגות כביש קלילה ומהנה, כפי שהציגה ה-205GTi המיתולוגית. ה-GTi תצטרף אל שלל גרסאות ה-208 שכבר משווקות בארץ - בנזין 1.2 ליטר ידני ובנזין 1.6 ליטר אוטומט - אך בניגוד אליהן תשווק בתצורת 3 דלתות בלבד.
פיג'ו 208GTi מצוידת במנוע טורבו-בנזין בנפח של 1.6 ליטר שהספקו המרבי הוא 200 כוחות סוס (מומנט מרבי 28 קג"מ). ביחד עם תיבת הילוכים ידנית (6 הילוכים) מזנקת המכונית מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6.8 שניות וממשיכה למהירות מרבית של 216 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על פי נתוני היצרן על כ-17 קילומטרים לליטר.
רשימת האבזור הבטיחותי כוללת מערכת בקרת יציבות הניתנת לניטרול, 6 כריות אוויר, ניטרול לכרית האוויר הקדמית, עיגוני ISOFIX לכיסאות בטיחות במושב האחורי והדלקה אוטומטית של אורות המצוקה בזמן בלימת חרום.
רשימת האבזור של פיג'ו 208GTi כוללת גם מערכת שמע מקורית עם מסך מגע, דיבורית בלוטות', הפעלה אוטומטית למגבים ולאורות הדרך, מראה פנימית מתכהה חשמלית, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, תא כפפות מקורר, מושבים ספורטיביים ומחשב דרך.
מבחינה חיצונית תבודל ה-208GTi ותצויד בחישוקי סגסוגת גדולים ונאים יותר (17 אינטש'), ספוילר אחורי, פנסי ערפל קדמיים בגימור כרום, צינור מפלט כפול, פסי אלומיניום בקו החלונות ותג GTi על הקורה האחורית.
מחירה של פיג'ו 208GTi יחל ב-160 אלף ₪.