תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • לקסוס
  • לקסוס IS
  • לקסוס IS החדשה – פרטים נוספים

    לקסוס IS

    לקסוס מציגה את ה-IS החדשה. שיווקה יחל באמצע 2013 עם מבחר של שני מנועי בנזין ויחידת הנעה היברידית.

    • 17-01-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    כשבוע שלאחר שנחשפו התמונות הרשמיות הראשונות של לקסוס IS החדשה, חושפת היצרנית את הדגם בתערוכת הרכב של דטרויט ומפרסמת פרטים נוספים אודותיו. הדור החדש, והשלישי במספר, של ה-IS צפוי להתחיל את שיווקו באירופה בקיץ הקרוב ומחברת יוניון מוטורס נמסר כי לישראל יגיע בחודש יוני הקרוב. בלקסוס מבטיחים כי הדגם החדש תוכנן מהבסיס כך שיציע לא רק רשימת אבזור נדיבה יותר, איכות חומרים עדיפה ונוחות משופרת אלא גם התנהגות כביש עדיפה וספורטיבית יותר שתהלום את העיצוב החיצוני החדש.

    לקסוס IS החדשה

    היצע המנועים של לקסוס IS החדשה יכלול, לראשונה בדגם זה, גם גרסה היברידית. זו תכונה IS300h ותצויד במנוע בנזין בנפח 2.5 ליטרים שהספקו המרבי עומד על 178 כוחות סוס. הוא ישודך אל מנוע חשמלי שמפיק כ-140 כוחות סוס נוספים ויחד הם יפיקו הספק מרבי משולב של 220 כוחות סוס. לגרסה זו צריכת דלק ממוצעת של כ-23 קילומטרים לליטר ויכולת תנועה מוגבלת על הנעה חשמלית בלבד.

    אל הגרסה ההיברידית של לקסוס IS החדשה יצטרפו בשלב הראשון שתי גרסאות בנזין נוספות. גרסת ה-IS250 תצויד במנוע V6 בנפח 2.5 ליטרים שהספקו המרבי 206 כוחות סוס בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים. גרסת ה-IS350 תצויד במנוע V6 בנפח 3.5 ליטרים שהספקו המרבי 306 כוחות סוס והוא ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים. גרסת ה-IS250 תוצע עם אופציה למערכת הנעה כפולה בעוד גרסת ה-IS300 תוצע עם הנעה אחורית בלבד.

    לקסוס IS החדשה

    חבילת ה-F-Sport תוצע כאופציה בכל הדגמים. חבילה זו כוללת מתלים בכיול ספורטיבי יותר, כיול שונה להגה הכוח החשמלי, גריל קדמי שונה, לוח שעונים והגה בעיצוב ספורטיבי, דוושות אלומיניום וחישוקו סגסוגת 18 אינטש'.
    כל הדגמים יצוידו כסטנדרט ב-10 כריות אוויר, בפנסי DRL מבוססי LED ובמערכת המולטימדיה החדשה של לקסוס. כאופציה יוצעו גם מערכות לזיהוי רכבים בשטחים המתים, למניעת סטייה מנתיב הנסיעה, להפעלה אקטיבית של פנסי החזית ועוד.

    לקסוס IS החדשה

    dddd