תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

ג'נסיס G70 בישראל

אחרי שהשיקה שני דגמים בפברואר, ג'נסיס מרחיבה את ההיצע עם ה-G70 ה"קטנה", בשתי גרסאות, עם מנוע 2.0 ליטר טורבו ומחירים שיתחילו ב-298 אלף שקל

  • 30-05-2021
  • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

כשג'נסיס הודיעה על תחילת שיווק הדגמים שלה (באופן רשמי הפעם) בסוף פברואר, היה ברור ששני הדגמים איתם היא התחילה לא יספיקו ולא יוכלו לכסות את כל טווח הדרישות של הלקוחות הישראליים. לכן, מתחיל כעת – במקביל לשאר העולם –שיווק מתיחת הפנים של ג'נסיס G70. אחותה הקטנה של ה-G80 שהושקה יחד עם המותג.

ה-G70 משתייכת לקטגוריה D והיא תתחרה באאודי A4, מרצדס C קלאס, לקסוס IS, וולוו S60 וכו'. בניגוד למה שראינו אצל מותגי יוקרה אחרים שניסו לפרוץ לשוק כמו לקסוס או אינפיניטי בשנים האחרונות, המחיר של ה-G70 שאפתני למדי ויתחיל ב-298 אלף שקלים לא נמוכים גם ביחס למתחרים ותיקים ומבוססים.

ג'נסיס G70

ג'נסיס, כך נראה, מעדיפה לפתות את הלקוחות הפוטנציאליים לא ע"י מחיר נמוך (דבר שעשוי להוזיל את המותג, דבר שיהיה קשה לחזור ממנו אח"כ) אלא ע"י חבילה מאוד (אבל מ-א-ו-ד) עשירה ומקיפה של אבזור והטבות ובלי "מנועי כניסה" צנומים בנפח של פחות מבקבוק קולה.

בין ההטבות בעזרתן מנסה כלמוביל למשוך קונים לאולם התצוגה של ג'נסיס אפשר למצוא משהו שאני לא חושב שנתקלנו בו בשנים האחרונות – היא תעניק להם את "כל הטיפולים התקופתיים במשך 3 שנות האחריות" אבל היא לא מסתפקת באמירה הזו ומסייגת באיזה "עד טיפול אחד" באותיות קטנות איפשהו, אלא מודיעה במפגין שמדובר ב"עד שישה טיפולים", כלומר עד פי שניים מהמינימום הנדרש בתקופה. בנוסף יקבלו הרוכשים גם שירות קונסיירז' 24/7, אם כי זו הטבה מקובלת שככל הנראה עושה שימוש כזה או אחר בשירות שמעניקה כלמוביל גם ללקוחות מותג היוקרה השני שהיא משווקת.

ג'נסיס G70

שתי הגרסאות – לקשרי וספורט – יגיעו עם מנוע 2.0 ליטר טורבו שמפיק 245 כ"ס ו-36 קג"מ שיביא את המכונית למאה קמ"ש תוך 6.1 שניות. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית שמעבירה את הכוח לגלגלים האחוריים (בגרסת ספורט גם דרך דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה). לפי החברה, צריכת הדלק המשולבת (לפי תקן EPA האמריקאי המחמיר) עומדת על 12.5 ק"מ לליטר. בניכר נמכרת ה-G70 גם עם מנוע 3.3 טווין טורבו, אך הוא נעדר מההיצע. נקווה שיוחלט לייבא אותו, לאנשים שחשקה נפשם בקיה סטינגר מאובזרת ואיכותית יותר. שילוב שגורם לבלוטות הריר להיכנס להילוך יתר רק מעצם המחשבה.

את רשימות האבזור המלאות של ג'נסיס G70 תוכלו לקרוא כאן. אבזור הבטיחות מקיף מאוד וזהה בין שתי הגרסאות. הוא כולל בין היתר ניטור שטחים מתים אקטיבי, שמירה ומרכוז נתיב, בלימת חירום אוטונומית, מערכת "יציאה בטוחה" (שמציגה את ניטור השטחים המתים גם בדלתות האחוריות), תצוגת השטחים המתים על לוח המחוונים בזמן איתות, מצלמות היקפיות, תאורת לד מטריקס ועוד.

ג'נסיס G70

באבזור הנוחות תמצאו מושבי עור חשמליים עם חימום וזיכרונות ובגרסת הכניסה גם קירור, תא מטען חשמלי עם פונקציית smart trunk (שפותחת את דלת התא אוטומטית לאחר עמידה של כמה שניות לידה), בקרת זינוק, מסך מחוונים בגודל 12.3 אינץ' ומסך מולטימדיה ראשי בגודל 10 ורבע אינץ', מערכת שמע עם 15 רמקולים, חלונות עם בידוד משופר ועוד.

בגרסת "ספורט" (שנראה, לשם שינוי מהמקובל בשוק, שהיא אשכרה מכוונת לאופי ספורטיבי יותר והיא לא סתם שם מגניב לגרסה זולה) תקבלו גם כאמור דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, בורר מצבי נהיגה, מתלים אדפטיביים, מערכת בלימה של ברמבו עם קאליפרים אדומים, אגזוז ספורטיבי עם צליל משתנה, וכמובן גם הקישוטים ההכרחיים כגון דוושות אלומיניום, הגה "ספורט" וחבילת עיצוב חיצונית. גרסה זו גם תהיה היקרה יותר מהשתיים (שוב, בניגוד למקובל) ותעלה 339,000 ₪.

ג'נסיס G70

dddd