תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה ראב 4 – עכשיו בגרסת פלאג-אין

    טויוטה

    יבואנית טויוטה החלה בשיווק גרסת הפלאג-אין הייבריד של טויוטה ראב4 שתספק 75 ק"מ של טווח חשמלי, האצה ל-100 תוך 6 שניות ותעלה לכם 255,000 ₪

    • 07-04-2021
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    הדור הנוכחי של טויוטה ראב 4 התחיל להימכר בישראל לפני כשנתיים בשתי גרסאות הנעה – בנזין והייבריד, כאשר שתיהן הוצעו עם הנעה קדמית או כפולה. כעת מודיעה יוניון, יבואנית טויוטה, על תחילת שיווק גרסת פלאג-אין הייבריד, ובניגוד לגרסאות ההן, שהוצעו במה שנראה בזמנו כמו מגוון כמעט בלתי אפשרי של גרסאות הגרסה החדשה מסתפקת בגרסה אחת יחידה – הנעה כפולה ורמת גימור אמושן. שילוב שבגרסה ההיברידית הרגילה דווקא לא קיים.

    טויוטה ראב4 פלאג-אין הייבריד 2021

    גרסת הפלאג-אין מקבלת יחידת הנעה חזקה משמעותית מזו שנמצאת בדגמים ההיברידיים הרגילים, עם הספק משולב של 306 כ"ס ומומנט של 23.1 קג"מ ממנוע הבנזין ועוד 27.5 מהמנוע החשמלי. קיבולת הסוללה היא 18.1 קוט"ש, ולפי טויוטה היא אמורה לספק טווח חשמלי מקסימלי של כ-75 ק"מ ומהירות מרבית 135 קמ"ש על חשמל בלבד.

    טויוטה ראב4 פלאג-אין הייבריד 2021

    תיבת ההילוכים – כרגיל בטויוטה – היא רציפה והיא מעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים כאמור. המיאוץ למאה קמ"ש צפוי לקחת 6 שניות מרשימות מאוד. צריכת הדלק המוצהרת, שרחוקה מאוד מלהיות מדויקת במכוניות היברידיות (בגלל אופי הבדיקה) עומדת על 100 ק"מ לליטר. לזכותה של יוניון ייאמר כי היא סימנה במפרט כוכבית בסמוך לנתון הזה וסיפקה הסבר בסמוך – משהו שלא רואים הרבה.

    טויוטה ראב4 פלאג-אין הייבריד 2021

    הראב 4 פלאג-אין יגיע כאמור בגרסה אחת בלבד ורמת גימור אמושן (E-Motion) בין היתר תקבלו בה את חבילת הבטיחות האקטיבית Toyota Safety Sense 2.5 שכוללת מירכוז נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, עזרה בהתחמקות ממכשול, בלימת חירום, ניטור שטחים מתים ועוד. ממבט זריז על המפרט של הגרסאות האחרות של הראב 4, נראה שאבזור הנוחות כאן די דומה לגרסה המקבילה וכולל מערכת מולטימדיה עם מסך 9 אינץ' ושיקוף טלפון, בלם יד חשמלי, תאורת אווירה כחולה, ריפודי דמוי עור עם תפירה אדומה ("בשילוב כחול" בגרסאות האחרות), בורר מצבי נהיגה ועוד. את המפרט המלא תוכלו לקרוא כאן.

    טויוטה ראב4 פלאג-אין הייבריד 2021

    מחירו של טויוטה ראב4 פלאג-אין יעמוד על 255,000 ₪. פער של 43,000 שקלים מגרסת ה'לא-פלאג-אין', שמצטמצם ל-33 אם היינו מוסיפים את מערכת ההנעה הכפולה שעולה 10,000 שקלים בגרסאות האחרות.

     

    dddd