Jump to content
  • BMW מציגה את הסדרה 4 החדשה! - עדכון: עכשיו גם בגרסת קבריולט...


    robertf

    אז נכון שתמונות המוצר הסופי כבר ״דלפו״ לרשת בימים האחרונים אבל הן היו חלקיות וללא פרטים נוספים. עכשיו ה-4 החדשה נחשפת במלוא הדרה. את העיצוב אפשר לאהוב או לשנוא, אבל קשה להתעלם ממנו, ומהעובדה שה4 החדשה בהחלט בעלת אישיות עיצובית נפרדת לגמרי מה-3 שלא כמו בדור הקודם. אני אומר עיצובית כי  היא לחלוטין מבוססת 3 והן חולקות יחד כמעט את כל המכלוֿלים תחת פלטפורמת CLAR.

     

    2146296712_bmw-4er-coupe-2020(4).thumb.jpg.0b835409afcc8fb838f0c121bc68ab88.jpg

     

     

     

     

     עם כמעט 4.77 מטר מפגוש לפגוש זו מכונית גדולה מהיוצאת (4.64) אם כי תא המטען הצטמק קמעה בכ5 ליטר (440 מול 445 בדור היוצא).

     

    שלושה מנועי בנזין ומנוע דיזל אחד יוצעו עם ההשקה, כולם מוכרים מה-3 ומדגמים אחרים של החברה. 2.0 עם הספק של 181 ו255 ב420i ו430i. 

    3.0 ליטר שישה צילינדרים ו374 כ״ס מכובדים מאוד ב440i, ו2.0 187כ״ס ב420d שכרגיל לא נזכה לראות במחוזותינו, כאשר כולם משודכים לגיר ZF8 המוכר והמצוין.

    בהמשך יוצאו מנועי דיזל חזקים יותר, וגם גרסת פלאג אין 430e עם הנתונים המוכרים מה330e, וזו כבר יותר רלוונטית אלינו.

    הקרם דה לה קדם של הסדרה, הM4 תגיע מאוחר יותר בשנה הבאה ותציע מנוע 3.0 ליטר ולא פחות מ503 סוסים, כמו גם הקבריולט החדשה וגרסת 5 דלתות ״גראן קופה״.

     

     

    bmw-4-series-2020-0172.thumb.jpg.ea76356d3a067fdecbf3135abd6188da.jpg

     

    למרות שהישיבה נמוכה מהשלוש, שאר הקוקפיט זהה לחלוטין וזה אומר לוח שעונים דיגיטלי 12.3 אינץ׳ ומסך מולטימדיה iDrive בגודל 8.8 כסטנדרט או 10.25 כאופציה (בחו״ל, כאשר אפשר להניח שגרסת המסך הגדולה יותר תגיע אלינו כסטנדרט), אבל המערכת המשודרגת (שגם מגיעה ל-3 עכשיו) כוללת סוף סוף גם אנדרואיד אוטו בנוסף לאפל קאר פליי. כמובן שגם כל מערכות הבטיחות ומערכת החניה האוטומטית החכמה (והיא באמת חכמה!) יוצעו כסטנדרט.

     

     

    bmw-4-series-2020-0168.thumb.jpg.a713f222f1e93b1b930563b109616264.jpg

     

     

    1297190128_WhatsAppImage2020-06-02at20_04_55.thumb.jpg.bf29370fff1ad3e18f9152e5d7bfed02.jpg

     

     

    ה-4 החדשה תגיע כבר בקיץ הקרוב ותיתן פייט חזק למרצדס C קלאס קופה ואאודי A5.

     

    אז מה דעתכם על מיקום לוחית הרישוי באמצע הגריל הענקי? אולי היה מקום לעצב את הגריל בצורה שתאפשר למקם אותו בצד, אלה אלפא? 

     

     

    p90390188-highres-1591020598.thumb.jpg.f2afd5c15f89fe6178706a3dd46bb5b6.jpg

     

     

    bmw-4-series-2020-0171.thumb.jpg.b3463efea29b13968e20d9b44583cfc9.jpg

     

     

    977782248_bmw-4er-coupe-2020(2).thumb.jpg.39799943c8dd624e5915a18d028bbde9.jpg

     

     

    871056455_bmw-4er-coupe-2020(1).thumb.jpg.29be3091dc2855c54b9f9e6196d36862.jpg

     

     

    539027928_WhatsAppImage2020-06-02at19_53_49.thumb.jpg.66918d6fd0e3f7f8e030ed25c5b0d4d0.jpg

     

     

    p90390188-highres-1591020598.jpg

     

     

    bmw-4er-coupe-2020 (4).jpg

     

     

    P90390039_highRes-1200x800.thumb.jpg.37d1f5ceb7c877e9c53a7e08a48115b8.jpg

     

     

    2021-bmw-4-series-rear-1591021054.jpg.14a70af7559276fac8e4eaa49771019d.jpg

     

     

     

     

     

     

     

     


    User Feedback

    Recommended Comments



    חוץ מהגריל, כל הרכב נראה מדהים. אבל בדרך מתחברים לעיצוב עם הזמן גם ככה.

    הגרסה הבסיסית יותר נראית דיי מעליב אגב

    bmw-4er-coupe-2020.jpg

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

     

    לא שזה קריטי מדי, אבל פה מצוין הספק אחר למנועים. 184 ו-258 כ"ס ל420i ול430i בהתאמה.

    ל440i יהיו 374 כ"ס.

    בנוגע לעיצוב, מאוד מזכירה את סדרה 8 מהפרופיל ואף על פי שבתמונות המודלפות נחרדתי מהגריל, פתאום הוא לא נראה לי כזה נורא.

    אין ספק שהוא ענק ואפילו מזכיר נחיריים של חזיר או משהו, אבל מצליח לעכל את זה.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    הגריל הוא פיגוע ויזואלי בלתי נסלח.

    בנוסף, כל האיזור של תא המטען מרגיש כבד.

    סרח עודף גדול ופרופורציות נדיבות מדי של גובה/רוחב/עומק.

    גם סדרה 8 לוקה בזה ביתר שאת

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    תמיד מפתיע אותי מחדש הקטע הזה שכאילו המעצבים לא חושבים שבסוף על הגריל תהיה לוחית רישוי שתשנה את הכל

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    אותי שעשע מאוד שב.מ.וו מתעקשים שהגריל הוא מחווה למכוניות הגדולות של החברה משנים עברו.

    1. האם כאשר הם מדברים על מחווה ולעבר ולמסורת שלהם הם מודעים לכך שהם במקביל במגמה מתמשכת של אובדן הייחוד שלהם, בין אם בוויתור על ההנעה האחורית ובין עם האלחוש שעוברים הדגמים שלהם מדור לדור?

    2. הם צירפו לתיק העיתונות את התמונה המצ"ב, אני לא יודע, לי זה לא נראה דומה בכלל...

     

    8.jpg

    • רעיון טוב! 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 2 שעות, robertf כתב:

    אז מה דעתכם על מיקום לוחית הרישוי באמצע הגריל הענקי? אולי היה מקום לעצב את הגריל בצורה שתאפשר למקם אותו בצד, אלה אלפא?

     

    נראה לי שזה הרכב היחיד בעולם שעדיף שיהיה עם לוחית רישוי מקדימה.

    • מצחיק 1
    • רעיון טוב! 2
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    תודה על הסקירה.

    הגרסה הרגילה קצת מעליבה למראה וסביר להניח שהם הולכים למכור הרבה חבילות M ספורט רק בשביל העיצוב הנסבל יותר של הפגוש הקדמי. מניח שעוד נתרגל לעיצוב אבל זו לא אלפא רומיאו עם עיצוב שנראה בתחילה קצת מוזר לעין ובהמשך משתבח ככל שמתרגלים אליו, כאן זה כנראה פשוט יהיה נסבל. נקווה שבסדרה 2 קופה הבאה לא יהיו משחקים כאלו, גם כך סדרה 4 כבר גדולה וכבדה מידי,  זה כבר רכב באורך של 4.77 מטר לעומת 4.64 בדגם היוצא. 

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    כבר היו להם דגמים יותר מכוערים, למשל בימי כריס באנגל, ועדיין קהל היעד המשיך לרכוש. כנראה שהם יודעים מה עושים.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

     
    לא שזה קריטי מדי, אבל פה מצוין הספק אחר למנועים. 184 ו-258 כ"ס ל420i ול430i בהתאמה.
    ל440i יהיו 374 כ"ס.

    כן, כבר ראיתי ארבעה מספרים שונים לכל אחד מהדגמים...
    אעדכן את המאמר כשאחליט למי למי להאמין... [emoji16]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    אין פה שום דבר שקשור ל-BMW. כלום.

     

    לא הגריל ה"כאילו כליות", לא ההופמייסטר קינק, אפילו לא ארבעה פנסים קטנים מלפנים (ולא, הLEDים הזוויתיים לא קשורים). לתפיסתי, חברה בסגנון BMW שמתהדרים בקשר שלהם לעבר, צריכה לקשור את העיצובים הנוכחיים שלה במשהו להסטוריה שלה. אפילו בימי באנגל הם עשו את זה.

     

    אם זה יפה או לא, אשאיר לכם. מבחינתי, אין פה שום דבר מיוחד- אפשר היה להדביק סמל של מאזדה מלפנים ולקרוא לה MX-6. ואני חובב מאד גדול של עיצובי מאזדה האחרונים, ככה שאני לא בטוח שמדובר במחמאה.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לא הבנתי אותך. אם אתה חושב שאפשר היה להדביק לה סמל של מאזדה ואתה חובב גדול של העיצובים האחרונים של מאזדה, מדוע זו לא מחמאה אם כך?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    חייב לומר - הגריל אכן מוגזם ואף מכוער, אבל העיצוב חדשני ומיוחד בעיניי והצבע הכחול יושב מדהים

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 3 שעות, shugiflex כתב:

    כבר היו להם דגמים יותר מכוערים, למשל בימי כריס באנגל,

    תן לנו דוגמאות בבקשה.

    חוץ מה E65 (סדרה 7) לפני המתיחת פנים.

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים




    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...