Jump to content
  • לקסוס מציגה את ה-IS החדשה

       ( 0 ביקורות)

    robertf

    אז לאחר עיכוב קל (הרכב היה אמור להיחשף לפני כעשרה ימים) וכשבע שנים לאחר שיצא הדור הקודם/נוכחי מציגה לקסוס את הדור ״החדש״ של המתחרה שלה במגרש משפחתיות הפרמיום-יוקרתיות שכוללת מתחרות כמו סדרה 3, אאודי A4, וולוו S60, אלפא ג׳וליה וכו׳...

     

    המרכאות ב״חדש״ אינן מקריות, כי למרות שהדגם המקורי חוגג 7, קשה להגדיר את מה שלקסוס מציגה פה כדגם חדש לגמרי, אלא מתיחת פנים מקיפה מאוד.

    למרות שהיא צמחה טיפה במימדים, ה-IS החדשה יושבת על בדיוק אותה פלטפורמה כקודמתה, וגם בסיס הגלגלים נשאר זהה.

     

    לקסוס טוענים שלמרות שהיא יושבת על אותה פלטפורמה, המתלים הושחזו, הקורה האחורית עוצבה מחדש,  וחלקים אחרים איבדו ממשקלם כדי לתת לרכב אופי ספורטיבי יותר (נראה...).

     

     

    2021-lexus-is.thumb.jpg.a9978b7ccf3b6ec6959b3f717c5c0ca5.jpg

     

     

    הדור הרביעי של ה-IS לובש את הגריל המזוהה והמפלצתי (כמיטב האופנה האחרונה...) של לקסוס אך הפעם בגרסה ה״תלת מימדית״ עם שני פתחי יניקה מגודלים בצדדים, והפנסים הקדמיים המפוצלים נזנחו לטובת יחידות חדשות חדות יותר.

    ג׳אנטים 18 אינץ׳ יגיעו הפעם כסטנדרט גם בגרסאות הבסיסיות, ו-19 בגרסאות הקצה. 

     

    למרבה האכזבה, עיצוב הפנים נותר כמעט ללא שינוי (להזכירכם, זה עיצוב שהושק ב2013) למעט גימורים וריפודים חדשים כמו גם פתחי מיזוג שונים קמעה.

    לעומת זאת, בגזרת הגאדג׳טים והטכנולוגיה יש מספר שינויים לטובה. מסך המולטימדיה הסטנדרטי נותר בגודל 8 אינץ׳ אך הפעם מדובר במסך מגע, בנוסף למשטח המגע הנוראי מהדגם הקודם שמשום מה בחרו להשאיר פה. נוספה גם אופציה למסך מגע 10.3 אינץ׳ מתקדם יותר ושני המסכים עוצבו כך שהם קרובים יותר פיזית לנהג, ובולטים מעל הדשבורד הפעם.  

    אפל קארפליי, אנדרואיד אוטו, ואמזון אלקסה כולם יגיעו כסטנדרט.

     

    אינטריור החדש מול הישן - מצא את ההבדלים...

     

    הדגם החדש:

     

    1786087047_2021-lexus-is(1).thumb.jpg.23f4fac0eccc5cedff0c5373bfb0ebef.jpg

     

    דגם קודם:

     

    13-lexus-rc-300-f-sport-2019-black--cockpit-shot--interior--red.thumb.jpg.258590f3ea44e8590261d0122ceef4ad.jpg

     

     

    בגזרת המנועים אין הרבה לדווח, ומה שהיה הוא מה שיהיה גם פה. 

    IS300 - מנוע 2.0 4 צילינדרים 240 כ״ס משודך לגיר אוטומטי 6 הילוכים (לא טעות) והנעה אחורית.

    IS350 - מנוע 3.5 ליטר V6 לא ממש רלוונטי אלינו, בהספקים שונים, גרסאות הנעה שונות, וגיר 6 ו-8 הילוכים. 

     

     

    2021-lexus-is-115-1591996106.thumb.jpg.203d3d7ca76c460e701303f49562d456.jpg

     

     

    האיבזור הבטיחותי עולה פה מדרגה, וה-IS זוכה פה לחבילה הבטיחותית המתקדמת ביותר של לקסוס (Lexus safety system+2.5) שכוללת בלימה אוטומטית להולכי רגל ורוכבי אופניים, התרעה בפני התנגשות ועוד כמה פיצ׳רים, אך קרוז קונטרול אדפטיבי מתקדם עם תזוזה מעצירה מלאה, קריאת תמרורים, ושמירה על נתיב הם תוספות בתשלום (בארה״ב לפחות...).

     

    ה-IS החדשה כרגע לא צפויה להימכר באירופה משום מה, אז נותר רק לראות מה התוכניות לגבי ישראל.

     

    2021-lexus-is-105-1591996090.thumb.jpg.98c44ee5c7432b0134df77e63950417e.jpg

     

    2021-lexus-is-103-1591996090.thumb.jpg.fd12f719f3367cc32a429780651830ac.jpg

     

    2021-lexus-is-104-1591996091.thumb.jpg.c15f46bf6fde8e00641a9b6760089bb3.jpg

     

     

     

    2021-lexus-is-112-1591996101.thumb.jpg.51ef905b22040a52bf9772dfac181f89.jpg

     

    2021-lexus-is-108-1591996095.thumb.jpg.be1e6ff9fdffd4e6c6127e55e20f4612.jpg

     

    779999248_2021-lexus-is-110-1591996096(1).thumb.jpg.dea772149bb111f7e5f1726fe7d2de50.jpg

     

     



    User Feedback

    Recommended Comments

    לא מבין למה מישהו בסיאטל/פורשה/לקסוס חושב שלחבר את הפנסים מאחורה זה יפה.

    כי זה לא.

     

    והם צריכים לעבוד על עיצוב מוצלח יותר להגה,ההגאים של הגרמניות כמה רמות מעל.

     

     

    שתף תגובה זו


    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    את זה שהמנועים והשלדה נשארו ללא שינוי אפשר לבלוע. לא היה חסר שם מקום (ואני לא מאמין בלהגדיל רק לשם ההגדלה) והמנועים היו בסך הכל בסדר. 

    העיצוב החיצוני לטעמי מאוד נחמד ואפילו הגריל מצליח לא להיות גדול מדי (ואני אוהב פנסים מחוברים, גם מקדימה וגם מאחורה).

     

    אבל תא הנוסעים הזה... הוא היה מיושן (הגם שאיכותי מאוד) כבר ב-2013 עם מלוא הטנא כפתורים הזה על הדשבורד. אבל היום... היום הוא פשוט נראה לא לעניין. מבאס. 

    שתף תגובה זו


    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    בתכלס, נדמה הדגם הזה הולך בדרכה של ה-GS. 

    שתף תגובה זו


    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    העיצוב החיצוני נראה מיושן יותר מהעיצוב של הגרסה היוצאת. 

    אפשר להכניס תמונות של עיצוב הפנים הקודם, אני לא רואה הבדל ממשי. 

    שתף תגובה זו


    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים
    לפני 2 שעות, yoav911gt2 כתב:

    העיצוב החיצוני נראה מיושן יותר מהעיצוב של הגרסה היוצאת. 

    אפשר להכניס תמונות של עיצוב הפנים הקודם, אני לא רואה הבדל ממשי. 

     

    כל כך אין הבדל, שהוא כבר הכניס תמונת השוואה ולא שמת לב מרוב שזה דומה:

     

    לפני 4 שעות, robertf כתב:

    הדגם החדש:

     

    1786087047_2021-lexus-is(1).thumb.jpg.23f4fac0eccc5cedff0c5373bfb0ebef.jpg

     

    דגם קודם:

    13-lexus-rc-300-f-sport-2019-black--cockpit-shot--interior--red.thumb.jpg.258590f3ea44e8590261d0122ceef4ad.jpg

     

     

    תגידו חסר לטויוטה כסף לפתח משהו קצת פחות ארכאי?

    שתף תגובה זו


    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    באמת לא ברור. מי שנוסע בכזו וחושב לשדרג, לא באמת ירגיש שהוא נוהג במשהו אחר.

    שתף תגובה זו


    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    דיברו בהשקה גם על מסלול ניסוי חדש בהשקעה עצומה. (shimoyama) שמדמה את התנאים בנורבורגרינג ששימש אותם לכיול הרכב. 

    שתף תגובה זו


    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    ה-IS ירדה במכירות כי הלקוחות שלה עוברים לקרוסאוברים (בעיקר NX ו-UX).

     

    באופן מסויים יוצא שה-ES שהתחילה להמכר באירופה מחליפה גם את ה-GS וגם את ה-IS.

    שתף תגובה זו


    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לטעמי, לחלק האחורי יש את העיצוב הכי מוצלח. אם כי משהו אצלם נותן תחושה שהם פשוט לא עומדים בקצב. כאילו המנהלים אומרים: 'זה עובד? אז בואו נמשיך עם זה...'

    שתף תגובה זו


    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    פשוט סתם,הדגם הנוכחי הרכב עם איכות הנסיעה הכי נמוכה שיצאתי לנהוג בתחום של מעל 200000ש"ח ובהבדל גדול לעומת רכבים מקבילים,רכב לא מוצלח.

    עריכה אחרונה על ידי Ron.P

    שתף תגובה זו


    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    רוב רוכשי הדגם זה הם במהות כאלו שרוצים טויוטה, אבל יוקרתית. רכב אמין, חסכוני ויחסית יוקרתי. רכב משעמם לאנשים משעממים. 

    שתף תגובה זו


    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים
    לפני 20 שעות, m3x7r3m3 כתב:

    תגידו חסר לטויוטה כסף לפתח משהו קצת פחות ארכאי?

    זה נקרא רצון.

    כסף לא חסר.

    שתף תגובה זו


    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    מה שניקרא "פרה חולבת", כנראה שאין שום הצדקה לקטגוריה כי כולם עוברים ל SUV אז עושים את המינימום כדי להשאר בשוק ולחלוב מה שאפשר.

    שתף תגובה זו


    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים


    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...