ב-13 ביולי הכריזה פורד על תחילת ייצור הגרסא המחודשת של פורד ברונקו.
לא. לא התבלבלתם. הכותרת של הידיעה היא על ג'יפ רנגלר. אז למה לפתוח עם פורד ברונקו - המתחרה הישיר?
כי ג'יפ, באקט ממלכתי (בהשראת הבית הלבן כנראה), הציגה באותו היום ממש את הרנגלר 392 קונספט - דגם תצוגה של רנגלר עם מנוע שמונה צילינדרים.
באמריקה, שמונה צילינדרים הם הרבה מעבר לסתם תצורת מנוע. הם MAKE AMERICA GREAT AGAIN אם תרצו, ורנגלר (אייקון אמריקאי בפני עצמו) עם מנוע V8 הוא משהו שרבים ציפו לו הרבה מאוד זמן.
לכן, אף אחד לא הופתע היום (17.11.20) כשג'יפ הודיעו כי הקונספט הופך למציאות והרנגלר 392 יכנס ליצור סדרתי.
רנגלר 392 ייוצר ממש כשם שהוצג כקונספט - מנוע HEMI בנפח 6.4 ליטר (392 אינצ'ים מעוקבים), 470 כ"ס ו-65 קג"מ מומנט. תיבת ההילוכים אוטומטית פלנטרית עם 8 הילוכים.
0-60 מייל יקחו לו 4.5 שניות ורבע מייל הוא יעבור ב-13 שניות. תוצאה זהה למזראטי קואטרופורטה TROFEO טווין טורבו אם תהיתם.
הוא מוגבה ב-2 אינצ' יחסית לרוביקון רגיל ועל כן זויות הגישה והנטישה שלו טובות במעט מהגרסא הרגילה.
ג'יפ ציידו אותו בבולמי FOX ובלמים מוגדלים - מידות מדוייקות לא צויינו.
מכסה המנוע שונה ובעל כונס מגודל וכמו כן, לראשונה ברנגלר, יתווספו לו ידיות העברת הילוכים בהגה.
הרנגלר 392 יגיע רק בגרסת רוביקון אנלימיטד עם ארבע דלתות.
תחילת שיווק - רבעון ראשון של 2021. המחיר לא צויין בהשקה.
מכאן אצא בקריאה נרגשת לסמל"ת - יבואנית ג'יפ, לכו על זה!
- 1
Recommended Comments
הצטרף לדיון
ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.