Jump to content
  • רנגלר רוביקון V8


    YNV

    ב-13 ביולי הכריזה פורד על תחילת ייצור הגרסא המחודשת של פורד ברונקו. 

     

    לא. לא התבלבלתם. הכותרת של הידיעה היא על ג'יפ רנגלר. אז למה לפתוח עם פורד ברונקו - המתחרה הישיר? 

    כי ג'יפ, באקט ממלכתי (בהשראת הבית הלבן כנראה), הציגה באותו היום ממש את הרנגלר 392 קונספט - דגם תצוגה של רנגלר עם מנוע שמונה צילינדרים.

     

    2021-jeep-wrangler-rubicon-392-06.thumb.jpg.7e12c9ba265e8339fa58085921f28f7c.jpg

     

    באמריקה, שמונה צילינדרים הם הרבה מעבר לסתם תצורת מנוע. הם MAKE AMERICA GREAT AGAIN אם תרצו, ורנגלר (אייקון אמריקאי בפני עצמו) עם מנוע V8 הוא משהו שרבים ציפו לו הרבה מאוד זמן.
    לכן, אף אחד לא הופתע היום (17.11.20) כשג'יפ הודיעו כי הקונספט הופך למציאות והרנגלר 392 יכנס ליצור סדרתי. 

     

    2021-jeep-wrangler-rubicon-392-47.thumb.jpg.68da469fbb5064c95d242b2aeb6d6273.jpg

     

    רנגלר 392 ייוצר ממש כשם שהוצג כקונספט - מנוע HEMI בנפח 6.4 ליטר (392 אינצ'ים מעוקבים), 470 כ"ס ו-65 קג"מ מומנט. תיבת ההילוכים אוטומטית פלנטרית עם 8 הילוכים. 
    0-60 מייל יקחו לו 4.5 שניות ורבע מייל הוא יעבור ב-13 שניות. תוצאה זהה למזראטי קואטרופורטה TROFEO טווין טורבו אם תהיתם.
    הוא מוגבה ב-2 אינצ' יחסית לרוביקון רגיל ועל כן זויות הגישה והנטישה שלו טובות במעט מהגרסא הרגילה.
    ג'יפ ציידו אותו בבולמי FOX ובלמים מוגדלים - מידות מדוייקות לא צויינו.
    מכסה המנוע שונה ובעל כונס מגודל וכמו כן, לראשונה ברנגלר, יתווספו לו ידיות העברת הילוכים בהגה. 
    הרנגלר 392 יגיע רק בגרסת רוביקון אנלימיטד עם ארבע דלתות. 
    תחילת שיווק - רבעון ראשון של 2021. המחיר לא צויין בהשקה.

     

    מכאן אצא בקריאה נרגשת לסמל"ת - יבואנית ג'יפ, לכו על זה! 
     

    2021-jeep-wrangler-rubicon-392-29.jpg

    2021-jeep-wrangler-rubicon-392-64.jpg

    2021-jeep-wrangler-rubicon-392-77.jpg

    2021-jeep-wrangler-rubicon-392-78.jpg

    • רעיון טוב! 1

    User Feedback

    Recommended Comments

    לפי התקן באירופאי סוזוקי לא יכולים למכור את הג'ימני עם מנוע 1.5, 4 צילינדר.

    את הברונקו לא ימכרו בכלל באירופה.

    אל תחלום אפילו על זה שיגיע לכיוון הזה.

    אם כבר שיביאו את הגראנד צ'רוקי Trackhawk עם 707 כ"ס

     

    הקטע של ה V8 של האמריקאים ממש טיפשי.

    המנוע שיש בברונקו והרבה טנדרים זה אותו מנוע של פורד GT אבל אמריקים סופרים צילינדרים, לא מעניין אותם הספק, לא מעניין אותם נפח.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לג'ימני אין תקינה אמריקאית, וכבר אין תקינה אירופאית משנת 21 ולכן שיווקו בארץ ובאירופה יפסק.

    סמל"ת יכולים למכור בארץ את התפלץ בתקינה אמריקאית אם ירצו.

     

     

    לפני שעתיים, LotusElise כתב:

    הקטע של ה V8 של האמריקאים ממש טיפשי.

    המנוע שיש בברונקו והרבה טנדרים זה אותו מנוע של פורד GT אבל אמריקים סופרים צילינדרים, לא מעניין אותם הספק, לא מעניין אותם נפח.

     

     

    עריכה אחרונה על ידי DJI
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני שעה, DJI כתב:

    לג'ימני אין תקינה אמריקאית, וכבר אין תקינה אירופאית משנת 21 ולכן שיווקו בארץ ובאירופה יפסק.

    סמל"ת יכולים למכור בארץ את התפלץ בתקינה אמריקאית אם ירצו.

     

    לג'ימני אין תקינה אמריקאית כי המנוע שלו קטן מדי ואין לו תקינה אירופאית כי המנוע שלו גדול מדי.

    באנגליה מוכרים הג'ימני כרכב מסחרי בלי מושב אחורי ואז הוא חוקי.

     

    לא אמרתי שהרנגלר רוביקון V8 מדהים, בזמן שבאירופה מכוניות ספורט מגיעות עם מנוע 3 צילינדר(טויוטה יאריס GR), ג'יפ מוציאים את זה

     

    זה המנוע שיש לגרנד צרוקי Trackhawk 

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    משהו במחיר של הרוביקון מקשה עלי להתחבר לתמורה שלו וזה לא משנה איזה מנוע יש בפנים. להניע 300K צפונה על רכב שטח חזק שביום יום השימוש שלו לא נוח ומאוד מאוד לא בטיחותי, משהו בחבילה הזאת לא מסתדר לי. גימורים בפנים-מבין שזה מיועד לעמידות אבל לא מספיק שם. פלסטיק זול אמור לעלות בזול. מבחינתי אם הוא היה מתחיל בחצי המחיר זה היה יותר הגיוני אבל על מותג משלמים. 

    שיקפצו עלי כל חורכי הדיונות, פחות מתחבר לאוטו הזה. מה גם שבסכום של המנוע החדש +תוספות שבקלות יעבור את ה 400K אני רוכש רכב חדש דיזל (קודיאק, אקסטרייל, וכד'), שם לו וו גרירה, קונה נגרר + מאבריק חדש ומשאיר לרוביקון אבק בשטח ועשן בכביש (אולי לא בפתיחות מול V8, אבל בכל השאר).

    עריכה אחרונה על ידי ST12345
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    חמוד אתה

    רוביקון רגיל עולה סביב 400

    לרוביקון 392 עדיין אין מחיר, אבל זה לא יהיה מופרך להעריך שמחירו יגיע לאיזור חיוג 600

    עריכה אחרונה על ידי YNV
    • מעניין 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני שעתיים, ST12345 כתב:

    לא נוח ומאוד מאוד לא בטיחותי,

    המכוניות עם הביקוש הכי גדול עכשיו בעולם הן מכוניות שלא עומדות בשום תקן.

    את הציבור לא מעניין זיהום אוויר, מבחני ריסוק וכריות אוויר.

    הדודג' צ'לנג'ר נמכרת יותר טוב מהקמרו ומוסטנג אפילו שהיא יצאה לשוק איזה 10 שנים קודם וממש מיושנת אבל עם 717 כ"ס.

    מרצדס G wagon

    פורד ברונקו עוד לא יצאה ולא תגיע לאירופה בגלל חישובי זיהום האוויר של אירופה.

    סוזוקי ג'ימני.

    יש יצרנים שעדיין מוכרים לציבור מה שהוא רוצה ומוכנים לשלם קנסות על זה

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לא דיברתי על קנסות. מדבר על אוטו שהוא אסון קטן מבחינת נוחות ביומיום ואם לקחת איתו סיבוב אחד לא במקום אז תגיד שלום יפה. 600K צפונה זה כבר עקישה.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים



    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...