פיג'ו משיקה חטיבת ביצועים חדשה, עם ה508 Peugeot Sport Engineered , הפיג'ו הסדרתית החזקה ביותר אי פעם.
את הביצועים מספקת יחידת הנעה המשלבת מנוע בערה פנימית עם שני מנועים חשמליים, אחד לכל סרן. מנוע ה1.6 טורבו מפיק כ197 כוחות סוס, המנוע החשמלי הקדמי מפיק עוד כ109 , והאחורי מפיק 111 כ"ס. כל אלו מסתכמים לכדי הספק משולב של כ355 כוחות סוס ו53 קג"מ, המאפשרים לה לסיים את המאוץ הקלאסי למאה ב5.2 שניות ולהגיע למהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. בנוסף, טוענים בפיג'ו כי תאוצת ביניים מ80 קמ"ש למאה עשרים תסתיים תוך שלוש שניות, בזכות התגובה המיידית של המנועים החשמליים.
הפיג'ו החדשה מאפשרת נסיעה חשמלית לחלוטין ונקייה מזיהום עד לטווח של 42 קילומטר, לפי תקן WLTP, בזכות סוללת 11.5 קילוואט. במצב זה המהירות המרבית מוגבלת ל135 קמ"ש , ועל מנת לטעון אותה תצטרכו לחכות קצת פחות משעתיים , במטען שמספק 32 אמפר. בזכות היחידה ההיברידית, נתון צריכת הדלק המרשים עומד על 223 ק"מ לליטר , לפי תקן WLTP.
כדי לתמוך בתוספות הכוח , שודרגו מספר רכיבים בניהם בולמים מתכווננים חדשים, מסילה רחבה יותר, ברקסים מוגדלים עם ארבע בוכנות (לעומת 2 בדגם הרגיל), וכן הוחלפו הגלגלים לגלגלי סגסוגת בגודל 20" שנועלים צמיגי מישלן ספורט 4S.
כמתחייב בסגמנט, וכדי שלא תפספסו אותה ה508PSE מקבלת פגוש קדמי אגרסיבי יותר , ספילטר חדש ויציאות אגזוז מושחרות מאחור, שלושה צבעים הייחודיים רק לה וכמובן תגי sport engineered במספר נקודות אסטרטגיות. בפנים נוכל למצוא צמד מושבי אלקנטרה ספורטיביים חדשים ומערכת שמע משופרת של פוקאל.
ה508PSE אמורה להגיע לשווקים באמצע שנה הבאה, ואחריה צפויים להגיע דגמים נוספים תחת כנפי החטיבה, כשהבאה בתור היא ה308PSE ,גרסת ביצועים של ה308 הבאה, שמכוונת להתחרות בגולף R.
Recommended Comments
הצטרף לדיון
ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.