מיצובישי חושפת את הדגם החדש של ה-SUV הפופולארי שלה ובוחרת לעשות זאת כפי שאף יצרן לא עשה עד כה, בלייב סטרימינג של אמזון.
הדור הרביעי מוצג בגרסתו האמריקאית כ-9 שנים לאחר הצגת הדור היוצא, ולא רגע מוקדם מדי.
העיצוב לא יבוא כהפתעה גדולה למי שעקב קצת אחר תמונות הריגול בשבועות האחרונים (או השרשור שנפתח בפורום בנושא).
מבוסס על הניסן אקסטרייל 2021 החדש (רוג בארה״ב), האאוטלנדר לובש את שפת העיצוב החדשה של מיצובישי (Dynamic Shield) עם חזית אגרסיבית שקצת קשה להתעלם ממנה (תאהבו או תשנאו...), כאשר שאר העיצוב קצת יותר קלאסי, קל יותר לעיכול, ובהחלט מהווה שיפור לעומת העיצוב האנמי שהתרגלנו אליו בדור היוצא.
הדגם החדש גדל מעט במימדיו. עם אורך של 4.71 מטר הוא ארוך רק בסנטימטר בודד מהדגם היוצא, אבל הוא רחב ממנו ב-5 ס״מ (1.86 לעומת 1.81), גבוה בכ-4 ס״מ כאשר לבסיס הגלגלים נוספו כ-3 ס״מ כך שעל הנייר לפחות מדבור ברכב מרווח מהדגם היוצא.
האאוטלנדר ימשיך להציע 7 מושבים עם מושב אמצעי מפוצל 40:20:40, ושורה שלישית מפוצלת 50:50.
תא הנוסעים המיושן עד כאב בדור היוצא, מוחלף סוף סוף בתא מודרני, ועל פניו גם איכותי משמעותית, עם מבחר קומבינציות גימור.
בין השאר נמצא שם מערכת מולטימדיה חדשה ומתקדמת 8 אינץ׳ כסטנדרט או 9 אינץ׳ כאופציה עם חיבור לאנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, כמו גם תפעול קולי עם גוגל ואמזון, לוח שעונים דיגיטלי 7 אינץ׳ או 12.3 כאופציה, תצוגה עילית 10.8אינץ׳ כאופציה, מערכת שמע משודרגת, כניסות USB רגילות ו-Type c, טעינה אלחוטית לנייד, בקרת אקלים מפוצלת גם לאחור, חימום מושבים קדמיים ואחוריים, ואופציה לגג שמש פנורמי.
מערכות הבטיחות כוללות את כל מה שהפך להיות סטנדרטי היום ועוד. בין השאר נמצא שם לא פחות מ-11 כריות אוויר כולל כרית בין הנהג והנוסע, בקרת שיוט אדפטיבית כולל סייען פקקים, שמירת נתיב, ניטור שטח מת, תנועה חוצה מאחור, בלימה אוטונומית, ועוד.
בגזרת המנועים יש אמנם שיפור, אבל הוא לא מרגש במיוחד. את מנוע ה-2.0 ליטר 150 כ״ס מחליף מנוע 2.5 ליטר בעל 181 כ״ס שמשודך גם הפעם לתיבת CVT רציפה. דגם הפלאג אין שיוצג מאוחר יותר השנה צפוי להציע יחידת הנעה חזקה מהדור היוצא, וחשוב מזה טווח נסיעה חשמלי כפול - כ-90 ק״מ מרשימים לרכב פלאג-אין היבריד.
את הגרסה ה״אירופאית״ המיועדת לנו, נזכה לראות רק לקראת סוף השנה.
Recommended Comments
הצטרף לדיון
ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.