Jump to content
  • לנדרובר השיקה דיפנדר עם שמונה מושבים


    discoTD5

    לנדרובר השיקה אתמול בבריטניה את הדיפנדר 130. ה 130 החדש מצטרף למשפחת הדיפנדר 90 ודיפנדר 110 המרשימים.

     

    ה 130 שיהיה הארוך ביותר מבין כל הדיפנדרים מאפשר הסעה של שמונה נוסעים בתצורה של 2+3+3, והוא מיועד לסיורי שטח, וגם למלכת אנגליה שקיבלה במתנה אחד כזה שמיועד לצלב האדום.

     

    1871082488_130--(4).jpg.420385b74e370a5cbe6b55ec11235d26.jpg

     

    הדיפנדר 130 ימשיך לשמור על יכולות השטח הנפלאות של אחיו הקצרים יותר, כאשר קיפול השורה השלישית יאפשר נפח הטענה גדול במיוחד.

     

    ה 130 החדש יפנק את הנוסעים עם בקרת אקלים מפוצלת לארבעה איזורים שונים, מתלי אוויר ועוד.

     

    752730373_.jpg.33626ca7a550e182121936ca48a28fef.jpg

     

    ה 130 ישווק בארבע גירסאות מנוע, כולן עם שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר:

    דיפנדר 130 טורבו בנזין:

    •         P300 – MHEV , כ 304 כ"ס 48 קג"מ ב-1,500-4,250 סל"ד
    •         P400 – MHEV, כ 405 כ"ס, 56 קג"מ ב-2,000-5,000 סל"ד

    דיפנדר 130 טורבו דיזל:

    •         D250 – MHEV, כ 253 כ"ס, 61 קג"מ ב-1,250-2,250 סל"ד
    •         D300 – MHEV, כ 304 כ"ס, 66 קג"מ ב-1,500-2,500 סל"ד

     

    לשיווק בארץ יגיע ה 130  החדש לקראת סוף 2022.

    דיפנדר 130- לנד רובר - צילום יחצ חול  (5).jpg

    דיפנדר 130- לנד רובר - צילום יחצ חול  (9).jpg


    User Feedback

    Recommended Comments

    מחיר משוער 800K וצפונה?
    לא נראה לי שיש הרבה בעלי משפחות גדולות מאוד שיקנו את התפלץ....

    איפה הדיפנדר 13 המקורי בתצורה מדברית להסעת 8 נוסעים.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    מבחינת מחיר או יכולות? 

    הגרנדיר מתומחר בצורה הזויה (לדעתי). בשקלים המחיר בכלל יהיה בשמיים

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    חלום.

    אבל כרגיל, מאז ומתמיד בלנדרובר, תג מחיר של אלפיון עליון.

    אני קצת מתקשה להבין לאיזה קהל יעד הם מנסים לקלוע, אבל יש כמה רעיונות:

    1. היום קונים כל דבר - אז גם זה יימכר.

    2. חובבי שטח שרוצים בגאז' שלא נגמר לכל הציוד.

    אני פשוט לא מצליח לחשוב על איזו משפחה דימיונית עם 5-6 ילדים ללא מגבלת תקציב... 

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 38 דקות, hans כתב:

    אני קצת מתקשה להבין לאיזה קהל יעד הם מנסים לקלוע

     

    אני מעריך שהתשובה הקצרה לכך היא 'אמריקאי'.

     

    הפורם-פקטור הזה עם סרח העודף מאחור והתמחור/אבזור ממצבים אותו באופן די ברור מול Luxury SUVs כמו הגי'פ גראנד-וואגוניר, לינקולן אוויאטור, ואולי אפילו משפחת סברבן/אסקלייד - רק שפה יש גם יכולת שטח לא מבוטלת שמוסיפה יתרון תחרותי. זאת כמובן בנוסף לניחוח האירופאי ולכרטיסיית האוטובוס שמקבלים מהדילר בשביל לחזור כל פעם הביתה אחרי שהוא נגרר למוסך.

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    אה, שכחתי לכתוב - התכוונתי ברמה המקומית. יענו מה ההיגיון לייבא לפה דווקא.

    ברמה הגלובלית אתה כמובן צודק.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    מ'כפת להם, גם ככה מייבאים את הדיפנדר הרגיל שכנראה זהה ב-99% מהמכלולים וכבר הניחו בשבילו את כל התשתית. אפילו אם ימכרו חמש כאלה בשנה, לא נראה לי שזה ישאיר אותם במינוס.

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 10 שעות, hans כתב:

    אני פשוט לא מצליח לחשוב על איזו משפחה דימיונית עם 5-6 ילדים ללא מגבלת תקציב... 

     

    עם חמישה ילדים וזוג הורים אפשר להסתפק בגרסת 110 של פשוטי העם. יש לה שבעה מקומות.

    הילד השישי יביא איתו את הפרמיה של ה-130

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    חברות טיוליי גיפים משתמשות בדיפנדרים שמתקרבים לגיל 30, רובם מפורקים עם 500-600 אלף ק"מ, פשוט כי אין רכב שטח אחר שיכול להסיע 8-9 נוסעים.

     

    כנראה הן ישמחו לקנות את הדיפנדר הנ"ל כיד שניה אחרי שהמחיר יירד למשהו הגיוני.

     

    צריך רק שימצאו מספיק קונים שיקנו אותם  כיד ראשונה...

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים



    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...