רדיקאלי, אין מילה אחרת לתאר את הטרנספורמציה שיונדאי עשו עם דגם 2021 (2022 בארה״ב...) של אחד מדגמי הרכב הנמכרים ביותר פה אצלנו.
היא ארוכה, רחבה, ונמוכה מהדגם אותו היא מחליפה, לטובת מראה קצת ספורטיבי יותר. בסיס הגלגלים התארך מה שאמור לשפר את מרווח הברכיים לנוסעים מאחור, ויותר מקום למזוודות שלהם בבגאז׳ (בין 545 ו620 ליטר תלוי בגרסה).
עיצוב תא הנוסעים מהווה קפיצת מדרגה אמיתית בהשוואה למראה הפשוט משהו בדור הקודם, כאשר יונדאי טוענים שההשראה הגיע ממפל מים...
לוח שעונים דיגיטלי בגודל 10.3 אינץ׳ כסטנדרט, ומסך מולטימדיה בגודל דומה בדגמים המאובזרים יותר כאשר הדגמים הבסיסיים יותר יזכו למסך 8 אינץ׳.
השליטה על פונקציות הרכב כולל המיזוג עברו לכפתורי מגע שיושבים מתחת למסך המולטימדיה, מה שלא ישמח את כולם.
אנדרואיד אוטו, אפל קאר-פליי, טעינה אלחוטית, תאורת אווירה, ונקודות USB (רגילות תודה לאל) גם כן יוצעו כסטנדרט.
בגזרת המנועים נמצא מנוע 1.6 טורבו בנזין היבריד קל בהספקים של 148 ו178 כ״ס משודכים לגיר ידני שישה הילוכים (בחו״ל...), אוטומטי 7 הילוכים בגרסאות הרלוונטיות לנו, והנעה קדמית או כפולה.
פלאג-אין היבריד בהספק משולב של 227 כ״ס יגיע זמן קצר לאחר השקת דגמי הבנזין ויאפשר טווח נסיעה חשמלי של כ45 ק״מ מוצהרים, כאשר בשלב הזה לפחות יונדאי עדיין לא מדברים על גרסה חשמלית.
כמובן שנמצא פה גם את כל האיבזור הבטיחותי שאנחנו מצפים היום למצוא ברכב חדש, כולל בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית וכו,, אבל גם נמצא פה פונקציות מעניינות כמו מערכת מניעת תאונות שכוללת פניה בצומת וניטור רכבים חוצים.
בארה״ב לפחות הדגם יושק לקראת אמצע שנה הבאה, כאשר באנגליה המחירים צפויים לזנק ולעבור את המחירים של הפיז׳ו 3008, סקודה קארוק וכו׳.
נחכה ונראה מתי תגיע אלינו והאם תהיה קפיצה במחירים, מה שדי סביר.
Recommended Comments
הצטרף לדיון
ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.