יגואר פותחת את הרבעון האחרון של השנה עם ריענון לדגמי הxe והxf במטרה ליישר קו עם
המתחרות ולהפוך אותן לאטרקטיבית יותר בסגמנטים שנשלטים בעיקר על ידי השלשה הגרמנית.
הXF זוכה לרוב תשומת הלב, כאשר השינויים שנעשו בחוץ מינימליים , יש פגושים חדשים, כאשר
הקדמי מגיע עם פתחי אוורור מוגדלים ועמוקים יותר ,הגריל עוצב מחדש עם פירוט יהלומים ופנסי
לד שכעת מגיעים כסטנדרט וכן התווספה אופציה לאיתות דינאמי ברמות הגימור הגבוהות.
פנים הרכב זוכה לתשומת לב מוגברת עם עיצוב בולט ודינאמי שמתמקד יותר בנהג. הקונסולה
המרכזית עוצבה מחדש כאשר מסך מולטימדיה קעור בגודל 11.4 תופס את מקומו במרכזה ומשווה
לה מראה נקי וחלק יותר. הנהג מקבל הגה בעיצוב חדש , לוח מחוונים דיגיטלי וידית הילוכים קונבנציונלית,
לאחר שיגואר החליטה להיפרד מהחוגה שליוותה את הXF מאז השקת הדור הראשון שלה, איי שם ב2009.
מעבר לכך היגואר XF מצטיידת בנוסף במערכת ביטול רעשים אקטיבית וכן מערכת סינון אוויר מתקדמת
שיכולה לסנן חלקיקים עד לגודל של 2.5 מיקרון.
הXF והXE ישווקו עם מערכת המולטימדיה החדשה של יגואר, שאמורה להיות אינטואיטיבית יותר מקודמתה,
כאשר כל פונקציה נמצאת במרחק שתי לחיצות ממסך הבית. המערכת כוללת גם תמיכה בעדכוני תוכנה מרחוק (SOTA) ,
שימוש בשני כרטיסי סים על מנת לאפשר שימוש חלק ככל הניתן ברשת , וכמובן תמיכה באפל קאר פליי ואנדרואיד אוטו.
הXE תגיע כעת עם לוח מחוונים דיגיטלי, הגה חדש , מערכת לסינון אוויר ובתור אופציה מוצע גם מטען אלחוטי לטלפון הסלולרי
הכולל מגבר אות לטובת שיפור איכות השיחה.
שתי המכוניות מוצעות עם אותן יחידות הינע, שני מנועי בנזין ומנוע דיזל בודד המשודכים לתיבת שמונה הילוכים,
עם הנעה אחורית או כפולה.
מנוע הדיזל בנפח שני ליטר מציע הספק של 201 כוחות סוס ומקבל סיוע היברידי שלפי יגואר תניב צריכת דלק טובה
מאוד עבור רכב שכזה. הצריכה תעמוד לפי יגואר על 1 ל20 ליטר לק"מ בXF (1 ל24 בXE ).
גם מנועי הבנזין המוצעים יהיו בנפח 2 ליטרים כאשר המנוע הבסיסי יציע הספק של 250 כ"ס והבכיר יציע הספק של 300 כ"ס.
המנוע הבכיר בהיצע יאפשר לXF לסיים האצה מ0 למאה קמ"ש ב6.1 שניות.
Recommended Comments
הצטרף לדיון
ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.